KAHVALTILIK KREP BÖREK



Gerçekten lezzetli ve uzun hafta sonu kahvaltıları için güzel bir seçenek. Bazı hafta sonlarında ben çok düşünürüm farklı ne yapsam ki diye. Bu düşüncelerin arasında filizlenen bir tat.:)) Biraz uydurmasyon ama süper lezzetli:)) Hafta sonunda değişiklik arayanlara şiddetle önerilir;))Bu tarifimi 37. p.d.ç.s.e. ev sahibesi arkadaşıma yolluyorum.

MALZEMELER:

İKİ KİŞİLİK

1 Su bardağı süt
1 Yumurta
Bir tutam kabartm tozu
Aldiğınva un(Boza kıvamında olacak)
Tuz
Yeteri kadar ince dilimlenmiş sucuk ve kaşar

YAPILIŞI:

Yumurtamızı bir kaba alalım ve bir çatal yardımıyla iyice çırpalım. Ardından sütümüzü, unumuzu, kabartama tozunu ve tuzumuzu ekleyip karıştırıyoruz. Az sıvı yağla yağladığımız tavamızı kızınca bir kepçe yardımıyla hamurumuzu döküp iyice tavaya yayıyoruz. Tavayı bir kere yağlamanız yeterli. Diğer krepler için yağ koymasanız da olur. Pişen kreplerimizin içine arzu ettiğimiz kadar sucuk ve kaşar koyarak kenarlarını önce içe katlıyalım. Daha sonra tekrar katlayalım. Katladığımız kreplerimizi birazcık kızgın yağda kızartalım. Biraz kaşarın erimesi ve birazcık daha lezzetlenmesi ve kalorisinin artması için:)) Sıcakken servis yapalım. Afiyet olsun. Mutlu kahvaltılarda yemeniz dileğiyle...

13 yorum:

yesildomates dedi ki...

canım çok nefis görünüyo.
ahvaltıya çok güzel bir alternatif olmuş..
ellerine sağlık..iyi hafta sonları dilerim...

Unknown dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR SUCUĞA DAYANAMAM HAMUR İŞİNİDE ÇOK SEVERİM PAZAR GÜNLERİ AİLECEK YAPILAN KAHVALTILAR İÇİN ÇOK GÜZEL BİR LEZZET...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok muhteşem görünüyor.Desteğinden dolayı teşekkürlerimi sunarım.
Herşey gönlünce olsun.Sevgiyle...

made in funda dedi ki...

mis gibi mis.ellerine sağlık canım.süper olmuşlar...

İLKAY dedi ki...

canım nefis olmuş ellerine sağlık...
kahvaltılara bayılıyorummmmm

Adsız dedi ki...

Canım merhaba...Öncelikle tşkler ederim ziyaretlerin için.
Ara ara geziyorum ama hemen boynum fire veriyor bırakıyorum hemen..
Krebin üçünü alsam kahvaltıda yesek çocuklarla nasıl olur..
Güzel olur dimi canım bende krebi fazla yaparım hep..Sonradan çıkarıp gerek börek gerek dürümüde güzel olur..
İadelerim bitesiye kadar arayı açabilirim canım hoşgör emi şimdilik bybyby..

pinokyoörgü07 dedi ki...

selam:)) ben geldim antalyadan bolgüneş getirdim demek isterdim ama burası bugün bulutlu ve kapalı .çayın yanında krep ikram ediyormuşsun bende bir uğradım ...sevgiyle kal ...

Damak Tadı dedi ki...

Çokkk nefis görünüyor..Çok sevdim ben bu börekleri..))Ellerine sağlık..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

yazın gelince kahvaltıda isterim...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Nefis bir tarif, ellerine sağlık. Hafta sonu kahvaltısı için denemeyi düşünüyorum. Sevgiler.

Saliha dedi ki...

mmmmmmm cok lezız karnım acıktı:D

belma dedi ki...

cok guzel gorunuyooo...Pazar gunu mutlaka yapicam...

asimelek58 dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :http://asimelek58.blogcu.com/
43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
18 MAYIS 2009 - 1 HAZİRAN 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://asimelek58.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Yorum Gönder