AKŞAM ÇAYI:)




Yapmasını ve yayınlamasını ertelediğim günümü nihayet sizlerle paylaşabiliyorum:))  Okuldan arkadaşlarımla yaptığımız günü akşam yapmak zorunda kaldım.  Akşam çayı gibi olduğu içinde fazla bir çeşit yapmadım. Sade ve doyurucu bir menü hazırladım. Elim aza gitmediği için ve gün arkadaşlarımla aldığımız karara yani üç çeşitten fazla olmama kararına saygı duymak için kendimi ancak bu kadar sınırlayabildim:))  Herkese hayırlı , mutlu pazarlar diliyorum.... Sevgiler...


Gül lokumlu kurabiye

Sebzeli börek

İrmikli hazır baklava yufkası tatlısı

Pancar salatası

Tavuklu börek


6 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Masa harika gözüküyor,ellerinize sağlık.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

geldim kuzum hemşehrimin eline sağlık:)))

Güloanne mutfakta dedi ki...

Akşam çayı için bu nenü çok fazla değilmi.Hepsi muhteşem görünüyor ve eminim hepsinide çok güzel yapmışsındır.Ellerine sağlık arkadaşım

kalpkurabiye dedi ki...

bereketli olsun canımm harika bir sofra:)
ellerine sağlık..
sevgiler..

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık, güzel bir menü olmuş, bereketli ve muhabbetli olsun, sevgiler...

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Antalya'dan sevgiler.
Ellerinize sağlık.Bende sizi
bloguma beklerim
Sevgiler

Yorum Gönder