OKUL ÇIKIŞI BEŞ ÇAYI:)




Günlerin uzaması ve beklenen güneşin yavaş yavaş kendini hissettirmeye başlamasıyla  birlikte insanın da içi ısınmaya ,kaynamaya hatta fokurdamaya başlıyor :)  Bende bu kaynamanın etkisiyle bir gün okul çıkışı arkadaşlarımı çaya davet ettim :)  Okuldan dersim biter bitmez fırladım eve onlara elimden geldiğince bu güzel sofrayı hazırlamaya çalıştım :)  Tabi bir kısmını önceden hazırlamış  dolabıma koymuştum. Eve gelince arkadaşlarımında yardımıyla kimini fırından çıkardık, kimini dolaptan işte bu güzel sofra çıktı ortaya :) Ağız tadında sevgi dolu bir  hafta sonu diliyorom herkese..



  Arap kurabiye

Sirkeli kurabiye

Krep kesecikleri


Sebzeli börek

Dilber dudağı böreği


Koko star kurabiye

Karışık patates salatası

Köz patlıcan dolgulu kırmızı biber sarması

Baklava yufkasında kıymalı  börek

Meyve şöleni




15 yorum:

mavii dedi ki...

masa beni benden aldi:)patatesin sunumu cok sik

fatosun mutfagından... dedi ki...

hepsi birbirinden nefis görünüyor,ellerine emeklerine sağlık..hayırlı geceler

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Semacığım hiçde okul çıkışı hazırlanmış bir sofra gibi görünmüyor sofran. Ellerine sağlık. Tariflerine de baktım hepsi birbirinden güzel. Sevgiler canım.

Emirlehayatguzel dedi ki...

Allah arkadaslarinizla gecirdiginiz bu guzel sofralarinizi daim etsin. Sevgilerimle. emirlehayatguzel.blogspot.com

Beyaz dedi ki...

off o Arap kurabiyeyl kokostar nasıl bişdir öyle, tadı da görüntüsü kadar güzledir bunların değil mi? valla ellernize sağlık hepsi muhtşem gözüküyor

ihlamurcum dedi ki...

Patates salatası, meyve şöleni daha doğrusu hepsi çok şık hazırlanmış.Adeta ziyafet sofrası...elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

sunumlar süper ellerine emeğine sağlık
sevgiler

Bak Bu Harika dedi ki...

Sofranın güzelliğine bak. 5 çayına gidebilecek bir işim bile yok. En fazla pazar ve akşam gezmelerine gidebiliyorum. İzlemeye aldım seni. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

kuzucum ziyafet olmuş mmmm harikasınız:)))

Unknown dedi ki...

ama olmaz ki bu kadar şahane masalar insanın iştahı kabarıyor :)
blogunuz çok güzel bu arada.

Disalce dedi ki...

maşallah yaa.nasıl yetiştirdin.nasıl hazırladın.herşey harika görünüyor...ellerine sağlık..

Mutfaknotlari dedi ki...

arkadaşım hepsi harika olmuş yaaa
hele kokoskurabiye nasıl güzel görünüyor ellerine sağlık bayıldım
uzakta değiliz bigün okul çıkışı beni kapında görürsen şaşırma

Unknown dedi ki...

Maşallah sofradaki her şey harika olmuş ellerine sağlık her şey çok lezzetli ve şık görünüyor yiyenlere afiyet olsun sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tüm tariflerini ilgiyle takip ediyorum. Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Masayı görünce iştahım kabardı. Hepsini tek başına mı yaptınız. Bravo.

Yorum Gönder