PALYAÇO CUP CAKE


Çocukları mutlu etmek için, şaşırtmak için  farklı ve renkli bir tarif. ;) Geçenlerde kızımın doğum günü için yapmıştım bu palyaçoları.  Çocukların da büyüklerin de oldukça ilgisini çekti.  Son derece eğlenceli ve kolay yapması. Özellikle doğum günlerinde ilgiyi üzerine çekecek sizi de gecenin yıldızı yapacak ;) Benden demesi... Mutlu haftalar....;)

MALZEMELER:
(20 Adet için)

2 Yumurta
1 Su bardağı şeker
1 Çay bardağı sıvıyağ
1 Çay bardağı erimiş margarin (100 gr kadar)
1 Çay bardağı süt
1 Paket vanilya
1 Paket kabartma tozu
Aldığınca un

SÜSLEMEKİÇİN:

İki paket krem şanti
2 Su bardağı süt
Dondurma külahı
Renkli bonibonlar
Damla çikolata

YAPILIŞI:

Önce yumurtaları şekerle çırpalım. Üzerine yağlarımızı, sütümüzü ekleyelim ve karıştıralım.  Onun üzerine vanilya, kabartama tozu   ve unumuzu kontrollü bir şekilde ekleyelim. Karışımımızı  muffen kalıplarına koyduğumuz  muffen kağıtlarına dökelim ve 180 derecede ısıtılmış fırında pişirelim. Keklerimiz pişerken iki paket  krem şantimizi  2 su bardağı sütle çırpalım ve dolaba koyalım. Pişen keklerimiz soğuyunca  üzerine krem  şantimizi  sıkın. Palyaçomuzun önce külahını takalım başına sonra da bonibonlarla burnunu, damla çikolatayla da gözlerini yaptık mı palyaçolarımız hazırdır :)


22 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok cici olmuşşşş...:))

hanife dedi ki...

Çok şeker elinize sağlık.

mavii dedi ki...

turuncummmmmmmm karpuz kurabiyene yorum birakamistim ama ayni gunde tum bu guzelikleri herkes yapamaz bravo cnmm cok eglenceli ve sevimliler::)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayıldım senin fikirlerin çok hoş zaten.Kızının yanaklarından öpüyorum nice saglıklı yaşlara inşallah...

Unknown dedi ki...

amannn ben bunlari yapmaliyim kizim bayilir bunlara :-))

ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Bayildim!!! Ne kadar sirin olmus! Ellerine saglik canim...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ellerınze sağlık
cok cıcı olmuşlar D:

Mutfaknotlari dedi ki...

çok sevimliler bunlar
ellerine sağlık canım sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok yaratıcı olmuş canım mutlaka deneyeceğim ayrıca çok şirin görünüyorlar.

ihlamurcum dedi ki...

Bayıldım, ne güzel düşünmüşsünüz.Elinize sağlık,ilk fırsatta denemeliyim .

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Cupcake lere bayıldımmmm
Ellerinize sağlık
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Çok tatlı görünüyorlar canım. Bene de denemeliyim ama inan vaktim yok. İlk fırsatta deneyeceğim inşallah. Ellerine sağlık bu arada.

pembe kekik dedi ki...

Çok tatlı ve şirin olmuşlar. Ellerinize sağlık. Bayıldımmm:)

Tarif Deryasi dedi ki...

eline sağlık çok şirinler

hülya dedi ki...

Önce ziyaret için teşekkürler.Çok cici çok güzel şeyler var.Ellerine sağlık...

Nurşen Aksoy dedi ki...

MERHABALAR BU NASIL ŞİRİN BİR BLOG..CUPCAKELERE BAYILDIM..ELLERİNİZE SAĞLIK..SİZİ HEMEN TAKİBE ALIYORUM,SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

Oyyy çok güzeller ellerine sağlık canım,sevgiler.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Bunlara bayıldım, çok sevimli palyaçolar olmuş.
Blogu ziyarete geldim ve sayfalardan ayrılamıyorum...takipteyim...
Ellerine sağlık, sevgiler...

TuruncuTatlar dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Bende seni beğenerek takip ediyorum.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Çok güzeller ellerine sağlık harika olmuşlar..:)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

cook sevimli olmuş :) emeklerine sağlık...

sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ne kadar da güzel olmuşlar cup cakelere bayılıyorum:)paylaşımlar harika takibe alıyorum sizi de beklerim http://bitteraskina.blogspot.com/

Yorum Gönder