HAFTA SONU KAHVALTISI


Geçtiğimiz günlerde hafta sonu için eltimler evimize konuk olmuşlardı. Yani geçtiğimiz günlerde dediysem tam olarak ne kadar geçtiğini belirtmeyeyim ki bu sofranın ne kadar arşivde beklediği belli olmasın :) Onlarla birlikte eğlenceli  ve lezetli bir hafta sonu geçirdik:)  Hafta sonu kahvaltımızda olanlar işte burada:)  Belki pazar günü kahvaltınız için fikir verebilir ;) Sevdiklerinizle birlikte mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle..

Süpriz kek tarifi hemen gelecek :)

Misket kurabiye tarifi hemen eklenecek :)

Kahvaltılıklar

Şerit poğaça

Kalp çörek

Siyah zeytin

Ev yapımı reçellerim: Dut,vişne, beyaz kiraz, çilek

Tereyağ

Yoğurtlu közlenmiş kırmızı biber ve patlıcan

Ev yapımı yoğurt




13 yorum:

Unknown dedi ki...

aman allahım bu nasıl bır kahvaltı o nasıl bır kek ellerınıze saglık blgunuzu takıbe aldım bana da beklerım emekkafee.blogspot.com

tatlı sefam dedi ki...

ellerınıze sağlık dost sofralar eksılmesın hıc ıneklı tereyağınada bayıldım kekte renklı duruyor

vişnap dedi ki...

Çok güzel sıcacık bir kahvaltı sofrası canım hayırlı mutlu hafta sonları diliyorum.

hülya dedi ki...

Süper ellerine sağlık.

esradan dedi ki...

canım hepsi harika görünüyorda benim dikkatimi çekenlerden biride sofra örtüsü.bizim memleketin örtülerine benziyor.kastamonu yöresinemi ait yoksa.sevgiler

mavii dedi ki...

boyle kuvvetli baglarinizin olup cesit cesit seyler yapman ne guzel
bende gelicekleri zaman ozenirim ama seninkiler baska guzel olmus turuncum aciktimmmmmmmmm kalp corek istoyommm

kalpkurabiye dedi ki...

herşey harika :)
bereketli olsun canım..
ellerine sağlık..
sevgiler..

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Ah o sofrada ben de olaydım :)Hepsi birbirinden nefis görünüyor canım. Eline emeğine sağlık. Nefis nefis :) Sevgilerimle :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Bin aydan daha mübarek bu gece de bütün dualarınızın kabul olması dileğiyle...

Hayırlı Kandiller :)

durutarifler dedi ki...

Keke bayıldım rengi harika.
Sofrada nefis.
Sefanı olsun. Afiyet olsun
Sevgiler

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ellerinize sağlık hepsi birbirinden iştah açıcı,harika bir masa olmuş

Adsız dedi ki...

Food Wishes

balkon askısı dedi ki...

Ellerinize sağlık. mükellef kahvaltı sofrası olmuş. Birbiriyle uyumlu tatları güzel seçmişsiniz.

Yorum Gönder