HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE


Bu tarifi sevgili zeloştan almıştım.Gayet şık ve lezetli bir şeye benziyordu.İlk gördüğüm anda zaten hemen eklemiştim denenecekler listesine.Denedim ve çok beğendim.Sizlerle de paylaşmak istedim.Eminim görünüşü ve tadı sizlerinde hoşuna gidecektir.

MALZEMELER:
Bir paket yumuşak margarin
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı pudra şekeri
1 Yumurta
3 Yemek kaşığı kakao
3 Yemek kaşığı nişasta
1 Paket kabartma tozu
Aldığınca un

İÇİ İÇİN:
1,5 Su bardağı hindistan cevizi
1 Su bardağı süt
3 Yemek kaşığı şeker

ÜZERİ İÇİN:
Bir paket hazır çikolata sosu

Önce içimizi pişirelim.Sütümüzü şekerimizi ve hindistan cevizimizi bir tencereye alıp ocakta biraz pişiriyoruz.Diğer taraftan hamurumuz için tüm malzemeleri karıştırıp güzelce yoğuruyoruz.Çok sert bir hamur olmasın.Yoğurduğumuz hamurdan limon büyüklüğünde parçalar alıp avucumuzda açalım içimizi koyup yuvarlayalım.Yağlanmış tepsimize dizelim.Tüm kurabiyelerimiz bitene kadar devam edelim.180 derecede kurabiyelerimiz pişerken ocakta çikolata sosumuzu tarifine göre hazırlayalım.Fırından çıkardığımız kurabiyelerimiz biraz soğuyunca sosumuzu üzerine dökelim.Eğer servisinize daha varsa sosu sonradan yapıp sıcak servis edebilirsiniz.Sıcakken daha leziz oluyorlar sossuz halide bir harika.İsterseniz üzerine beyaz sos da kullanabilirsiniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kurabiyelerin çok güzel görünüyor ellerine sağlık.siteni de gezdim çok güzel olmuş.yalnız azılarında tarifi denediğin siteye link verirsen daha çok kişi ulaşır tarifdefterine filan.sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Merhabalar;
İadei ziyarette biraz geciktim kusura bakma olurmu.
siten çok hoş neredeyse hepsine baktım, bu kurabiyende tam bu saatte gözüme çok hoş göründü. Bir fincan çayla ne iyi giderdi:)
Ellerine sağlık.
Çok sevgilerimle

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADASIM TARIF DEFTERINDEDE GORMUSTUM TARIFI SAYFANA DA BAKAYIM DEDIM ENFESLER ELLERINE SAGLIK..ARTIK SIK SIK UGRARIM:)

TuruncuTatlar dedi ki...

Teşekkür ederim Yosunbuka.Önerilerin için çok teşekür ederim.Her zaman bekliyorum.

TuruncuTatlar dedi ki...

Merhaba Mügecim.Benimde cevabım geç oldu kusura bakma canım.Çok teşekkür ederim davetimi kabul ettiğin için:)Her zaman beklerim bloğuma ben evdeyim:)Bu arada senin tatil bitmemiş galiba hala bloğunda bir sessizlik var yemek kokuları gelmiyor bu tarafa doğru:)İyi tatiller..

TuruncuTatlar dedi ki...

Merhaba Binbirçeşni çok teşekkür ederim arkadaşım her zaman beklerim:)

LR Nilgün dedi ki...

canım benım ellerıne saglık süper gorunuyor nam nam nam zelos

LR Nilgün dedi ki...

merhabalar canım kurabıyeler harıka olmuş ellerıne saglık..... dıger tarıflerınde konuşuyor....

Adsız dedi ki...

kurabiyeler harika gözüküyor..ellerine sağlık..

Yorum Gönder