BAYAT EKMEK PİZZASI



İşte evdeki bayat ekmekleri değerlendirecek bir tarif. Emine Bederin bir tarifi tesadüfen televizyonda kulağıma gelmişti evde de bayat ekmek olunca hemencik denemiştim. En çokta bu tarifte beni bayat ekmeklerin değerlenmesi mutlu etti. Eeee o güzel pizza tadı da eklenince benim için çifte mutluluk oldu:)) Biliyorsunuz mübarek Ramazan Ayı da yaklaşıyor. Sahurda da iyi gider diye düşünüyorum. Şimdiden benim sahur menümde yerini aldı;)

MALZEMELER:
4 Yumurta
2 Su bardağı süt
1 Paket kabartma tozu
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2 Ekmek
1 Paket kaşar peyniri

Üstü içinse pizzade ne severseniz ona göre hazırlayabilirsiniz.

Tarifimiz çok basit. En başta ekmeklerimizi küp küp doğruyoruz. Yağlanmış tepsimize doğradığımız ekmeklerimizi yerleştiriyoruz. Diğer taraftan yumurtalarımızı çırpıyoruz. Sütümüzü, kabartma tozumuzu ve yağımızı da ekleyip iyice kariştırıyoruz. Bu karışımı doğradığımız ekmeklerin üzerine gezdiriyoruz. Bunun da üstüne doğradığımız salam, sucuk, sosis ....yerleştiriyoruz. En son olarakta rendelediğimiz kaşar peyniri serpip fırınlıyoruz. Gerçekten denemenizi şiddetle öneririm.:)) Afiyet olsun..



Hiç görüntüsünün pizzadan farkı var mı ;)

8 yorum:

Saliha dedi ki...

evet hıc farkı yok uzun zamandır yapmıyordum ekmek tukatımını azalttık galıba ondan..ama sahur ıcın gercekten guzel bır alternatıf hatırlattıgın ıcın cok sagol:))

Adsız dedi ki...

semacım ellerine sağlık canım arkadaşım en kısa zamanda deneyeceğim

TuruncuTatlar dedi ki...

afiyet olsun binbirçeşnicim.

TuruncuTatlar dedi ki...

afiyet olsun şerifecim dene canım hele ramazanda sahurda iyi gider.

Adsız dedi ki...

semacım ellerine sağlık canım..çok iyi bi fikir..canım blogunun tarih ve saat ayarını etkinleştirebilirmisin canım?kahve dostlarıma ekledim yayınlama zamanın görünmediği için yeni konu eklediğinde görünmüyor.blogunu ayarlarını bi gözden geçir istersen hayırlı akşamlar..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nefis görunuyor bayıldım ellerine sağlık sevgilermle..

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım çok güzel ve nefis görünüyor deneyeceğim.....

Küçük Sofra dedi ki...

Canım pizza çekerken yapayım bari :) Çok güzel görünüyor.

Yorum Gönder