LİMONLU CHEESE CAKE



Bendeniz tam bir cheese kek tiryakisiyim:)) Yanında kahveyle yeme de yanında yat:)) Bu tarifi Funda arkadaşımın görüntüsü güzel olmadı diye üzüldüğü cheese kekinden esinlenerek yaptım. O her ne kadar üzülse de ben görüntüden etkilenmişm demek ki:)) Size de tavsiye derim hele yazın serin serin iyi gider;))

MALZEMELER:

600 gr labne peyniri,
1 su bardağı şeker,
3 yumurta(oda sıcaklığında)
1 kutu krema(200 ml),
3 yemek kaşığı un,
1 çimdik tuz.

ÜZERİ İÇİN:

1 Limonun suyu
2 Çorba kaşığı tozşeker
1 Çay bardağı su
1 Tatlı kaşığı nişasta

TABANI İÇİN:

1,5 Paket eti pötibör bisküvi,
50 gr tereyağ,
1 çay bardağı ince çekilmiş ceviz ya da fındık içi.

YAPILIŞI:

Önce bisküvileri robotton geçirelim. İçine erttiğimiz tereyağını ve fındık ya da ceviz içini koyup iyice kerıştıralım. Kelepçeli kabın tabanına bu karışımı iyice elimizle bastırarak yayalım. Dolaba koyalım biraz beklesin. Diğer yandan labne peynirini şekerle çırpalım. Diğer malzemeleride ekleyip iyice karıştıralım. Dolaptan tabanımızı alalım ve üzerine bu karışımımızı dökelim. 160- 170 derecede pişirelim. Pişince hemen fırından çıkarmayalım kendisi fırının içinde soğuyana dek kalsın. Diğer yandan sosu için olan malzemeleri bir tencereye alalım ve koyulaşıncaya kadar karıştıralım. Biraz ılıyınca kekin üzerine dökelim. Bir gece dolapta bekletirseniz daha lezzetli olur . Afiyet olsun..






16 yorum:

Unknown dedi ki...

KOMİK GELİCEK AMA BENDE HİÇ CHEESE KAKE YEMİŞ DEĞİLİM. BAKALIM BANA NE ZAMAN KISMET OLUCAK DENEYİP TATMAK..
ELLERİNE SSĞLIK ARKADAŞIM GERÇEKTEN ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR..
SEVGİLER...

aleyna dedi ki...

TEK KELİMEYLE HARİKA BİR GÖRÜNTÜ.TABAKTAKİ DİLİMİ ALIVERDİM GAYRİ.SEVGİLER

hanife dedi ki...

çok nefis görüntü eline sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Tarif konusunda bende gözü karayım ...
Ellerine sağlık canım nefis gözüküyor

made in funda dedi ki...

BİR LİMONLUSU KALDI ZATEN ONU DA YAPACAĞIM EN KISA ZAMANDA.CANIM BENİM CHESE KEKTEN ESİNLENMEN ÇOK HOŞMA GİTTİ.ELLERİNE SAĞLIK.NEFİS GÖRÜNÜYOR.YANINDA KAHVE İLE SÜPER BİR LEZZET....AFİYET BAL ŞEKER OLSUN CANIM BENİM...SICACIK SEVGİLER....( O DİLİMİ BEN ALAYIM KİMSE GÖRMEDEN!!)

zehra dedi ki...

ellerine sağlık bende limonlusunu nemek istiyorum galiba sende bana ilham verdin.sevgieer

KİZHATCE dedi ki...

seninde eline sağlık arkadaşım çok iştah açıcı görünüyor,sevgiler:)

Betül KAVAL dedi ki...

bende çok severim elelrine sağlık canım.

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

EN SEVDİĞİM LEZZET...
HARİKA GÖRÜNOR SEMACIĞIM..
SVGLR CNM.

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Denedim en kısa zamanda ben de yayınlayacağım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

cheese cake gördüğüm yerde bana kal geliyor bu tada aşık biri olarak ellerinize sağlık

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmm nefiss ellerine saglik canimm bir dilim alsammi kahvemin yanina;))

TAZE NANE dedi ki...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük,
sevinçlerimiz nisan yağmuru kadar bol olsun.
Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

özgülün tarifleri dedi ki...

Ellerine saglik canim cok nefis olmus.
canim regaip kandilini ve uc aylarini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Bu hayirli gecede tum dualarimizi Rabbim kabul eder insallah.

özgülüntarifleri dedi ki...

canim regaip kandilini ve uc aylarini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Bu hayirli gecede tum dualarimizi Rabbim kabul eder insallah.


www.ozguluntarifleri.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar yeni takipçinizim gizemsel mutfağa da beklerim.Sevgiler…

Yorum Gönder