KUZUMUN 3. DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ:))


Malesef  o dönem ki durumlar sebebi ile ve bu dönemki tembelliğim nedeniyle sizlerle  paylaşamadığımız 3.yaş günümüz:)) Yaz aylarında daha öncede bahsettiğim gibi ev taşıma olaylarımız olmuştu ve eşya beklerken yaşadığımız sıkıntılar olmuştu.  O yüzden de doğum günümüzü paylaşamamıştık :((  Kızım neredeyse  4. Yaşını bitirecek ama yinede doğum günümüzü paylaşmak istedim sizlerle.. Doğum günümüzü yaptığımız dönem tam evden taşınma dönemimiz olduğu için masamız diğer doğum günlerimizde olduğu gibi pek cıvıl cıvıl olmadı. Ev biraz karışık olunca kafada karışıyor galiba:)  Kızımın 3. yaşı olmasına rağmen ben pastanın üzerine 4. yaş günü yazmışım:)) Ama  her şey amacına ulaştı  minik kızımı ve arkadaşlarını çok mutlu etti ;))


Jöleli Parfe

Doğum Günü Pastası


Barbi Pasta


Tost Ekmeği Salatası

Cik cik Civcivler

Şeftali Kurabiye

















Kaplumbağa Poğaça

4 yorum:

http://defneylebirlikte.blogspot.com/ dedi ki...

kuzucuğuna nice güzel yaşlar diliyorum canım.maşallah bir kuş sütü eksik.ellerine sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kutluyorum geçde olsa,
hayırlı kandiller
sevgiler

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım allah bereetini artırsın muhteşem bir sofra emeğinize sağlık

ab-ı hayat dedi ki...

Rabbim güzelliklerle dolu bir yaşam nasip etsin...Benim büyük kızımın ismi de Bengisu::))))

Yorum Gönder