KAYISILI MUFFEN



Şimdi kayısı mevsimi değil biliyorum:) Ama belki sizinde buz dolabınızda dondurduğunuz kayısılar olabilir, o zama kayısılı muffen de olabilir:)) Mutfakta çareler tükenmez:))  Ve bu tarifimi porselen demlik çay saati etkinliği için arkadaşım cafemis 'e  yolluyorum ve kendisine kolaylıklar diliyorum...


MALZEMELER:

24 adet muffin için

3 Tane yumurta
Yarım Su bardağı sıvıyağ
1 Su bardağı yoğurt
1 Su bardağı toz şeker
1 Paket toz vanilyalı puding
1 Su bardağı kayısı suyu
1 paket vanilya
1 Paket kabartma tozu
1 Su bardağı minik doğranmış kayısı
Aldığı kadar un

ÜZERİ İÇİN:

1 paket çırpılmış krem şanti ya da
1 Su bardağı çırpılmış krema
Kiraz şekerlemesi

YAPILIŞI:

İlk önce yumurtalarımızı şekerle çırpalım. Daha sonra yağımızı, yoğurdumuzu ve kayısı suyumuzu ekleyelim ve tahta kaşıkla karıştıralım. Ardından da pudingimizi, kabartma tozunu vanilyayı, unu ve una buladığımız kayısı parçalarını ekleyelim ve karıştırmaya devam edelim. Muffen kalıplarımıza kek harcımızı paylaştıralım ısıtılmış 180 derecede kekimizi pişirelim. Pişen kekimizin üzerini çırptığımız krema ye da krem şantiyle süsleyelim. Afiyet olsun sağlıkla kalın..

10 yorum:

Unknown dedi ki...

NEFİS GÖRÜNYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK ..
SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

muffini bu yüzden çok seviyorum.her çeşidi çok yakışıyor çünkü muffine.ellerine saglık.

Gökce dedi ki...

ahh o ne güzel görüntü öyle. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

CANIM NE LEZZETLİ OLMUŞTUR HEM SUYU HEM KAYISI HMM
ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM.

Gülcan dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Harika mufinler emeğine sağlık arkadaşım iyi pazarlar diliyorum sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

muhteşem bir görüntü, ellerinize sağlık.....

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Merhaba,ellerine sağlık,nefis gözüküyor,vişnesi ve kreması baştan çıkarıyor,eminim tadı da görünüşü gibi güzel olmuştur,beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ediyorum,ömrün mutluluklarla geçsin,sevgiler
Bu arada tarifin 31. sırada http://cafemis.com http://cafemis.blogspot.com ve face adresimde yayında olacak

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar
sevgiler

AyçaTuncalı dedi ki...

vallahi canım çekti

Yorum Gönder