MERMER CHEESECAKE



Cheese cake tiryakileri için güzel bir seçenek. Minik kızım bile bayıldı bu keke. Eminim sizlerinde hoşuna gidecektir. Kahvenin yanında da çok iyi gidiyor;))

MALZEMELER
125 gr pötibör bisküvi
2 Çorba kaşığı kakao
2 Çorba kaşığı tereyağ
250 gr krem peynir
120 gr toz şeker
2 yumurta
1 paket vanilya
150 ml krema
200 gr bitter çikolata

YAPILIŞI
Bisküvileri robottan geçirip kakao ile karıştırın. Tereyağını eritip bisküviye ekleyin. Bu karışımı yuvarlak kek kalıbının tabanına bastırarak yerleştirin ve buzdolabında 30 dakika dinlenmeye bırakın. Krem peyniri toz şekerle çırpın. Üzerine vanilyayı yumurtaları ve kremayı ileve edip karıştırın. Ayrı bir yerde çikolatayı benmari usulü eritin. Krem peynirli karışımın 1/3 ünü eritilmiş çikolata ile karştırın. Kalan krem peynirli karışımı kek kalıbına ekleyin. Üzerine çikolatalı karışımı yayın. Çatal yerdımı ile kekin üzerine mermer görünümü verin. Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 35-40 dakika pişirin. Keki fırının içinde soğutup buzdolabına alın. Afiyet olsun.

7 yorum:

emine dedi ki...

semacım yine harika bir tarif eline sağlık arkadaşım ben hiç cheese cake yapmadım birgün deniycem senin tariflerinden birini minik kızınızda çok öperim

capankizimutfakta dedi ki...

canim benim, etkinlik icin tarif yollamissin, ellerine emegine saglik ama etkinlik ne yazikki sona erdi. dusunup yolladigin icin cok tesekkur ederim, suanki porselen demlik etkinligi renklikurabiyeler arkadasimizda, arzu edersen ona yollayabilirsin tarifini. optum canim...

yeşim dedi ki...

semacım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.oldukçada pratik.en kısa sürede deneyeceğim...sevgiler...yeşim....

Adsız dedi ki...

nefıs harıka gorunuyor
ellerıne saglık canım sevgıler..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Sema'cım merhaba çok şık ve leziz bir kek ilk fırsatta deniycem ellerine sağlık sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Sema'cım muhteşemsin canım..bayuıldım inan çayıma eşlik etmesi için alıyorum şu kocaman dilimi.
bayılıyorum gıpta ediyorum siz kalem tutan ellerden böyle lezzetlerde çıkıyorya valla bravo..senin gibi kalem tutan ellere örnek;simayhobievi,defneylebirlikte,nlferhobi birde nurdanınmutfağı var o blogcu diğerleri spottan..benim listede var tanıştınmı bence hemen tanışın görüşün derim.
şimdi uzatmıyayım böreğe geçeyim..

Yorum Gönder