GAZOZLU MUFFEN


Yumuşacık puf puf bir kek yemek isterseniz işte size bir seçenek;)Bu tarifimi Sevil arkadaşım ve Birsen arkadaşıma yolluyorum ve kendilerine kolaylıklar diliyorum;)

MALZEMELER:(10-12 kişilik)
4 yumurta
1.5 Su bardağı şeker
Yarım paket margarin (yumuşak)
Yarım su bardağı damla çikolata
1 Rendelenmiş portakal kabuğu
1 Paket vanilya
1 Paket kabartma tozu
1 Şişe gazoz
Aldığı kadar un

YAPILIŞI:

Önce şeker ve margarini çırpın. Ardından diğer malzemeleri ekleyip karıştırın. Yağlanmış kalıplarınıza dökün ve 180 derecede ısıtılmış fırında 25-30 dakika pişirin. Afiyet olsun..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ellerine sağlık nefis görünüyorlar şerife gül

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba,
gazozlu muffinler gercekten cok güzel görünüyorlar, iceriginde olan malzemelerde tam uyum halinde, acaba bir sise gazoz kac ml'ye esdeger?

Selam ve sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm gerçekten yumuş yumuş olmuştur ellerine sağlık canım:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Görüntü, sunum süper. içindeki malzemeleri düşününce; tadının da muhteşem olduğuna eminim. Bu aralar değişik kek tarifleri denemeye çalışıyorum, izninle tarifini de "deneyeceklerim" listesine alıyorum. Sevgiler.

made in funda dedi ki...

isterim tabii.hele de sen yaptıysan canım.ellerine sağlık...

Disalce dedi ki...

puf pufluğu gazoz yapıyor sanırım..

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

soft bowl dedi ki...

SEMACIĞIM SOFT BOWL YAZISINI DÜZELTİP SEVİL VE BENİM ADIMI YAZIP LİNK VERİRMİSİN...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerınıze sağlık tombik tombikler kıvamlarının yerınde oldugu kesın..

Yorum Gönder