ZEBRA RULO PASTA



Rulo pasta yaparken değişik bir seçenek ararsanız belki zebra rulo pasta işinize yarar;) Bu pastayı kendi bildiğiniz kek tarifinizle de hazırlayabilirsiniz.

PANDİSPANYASI İÇİN:
4 Adet yumurta
1.5 Çay bardağı pudra şekeri
1 Çay bardağı mısır nişastası
1 Çay bardağı un
1 Paket vanilya
1 Tatlı kaşığı kabartma tozu
2 Çorba kaşığı kakao

KREMASI İÇİN:
Yarım litre süt
1 Su bardağı toz şeker
4 Çorba kaşığı un

YAPILIŞI:
Genişçe bir kaba yumurtaları kıralım. Üzerine pudra şekerini ilave edelim. Mikserle bir iki dakika çırpalım. Mısır nişastası, un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyelim. Mikserin en düşük devrinde tahin kıvamına gelene kadar karıştıralım. Hazırladığımız kek harcını ikiye bölelim. Bir kısmına kakaoyu ekleyelim ve iyice tahta kaşıkla karıştıralım. Fırın tepsisine yağlı kağıt serip hazırlağımız harcı kaşık yardımıyla bir sıra sade karışımdan bir sıra kakolu karışımdan dökelim. 170 deredede ısıtılmış fırında 10-15 dakika pişirelim. Pişen pandispanyayı önce sıcakken rulo şeklinde saralım ve üzerine nemli bir bez örtelim. Soğuyunca pişirme kağıdından ayıralım ve pandispanyanın ortasına hazırladığınız kremayı döküp tekrar rulo şeklinde saralım.
Kremasını yaparkende tüm malzemeleri bir tencereye koyalım ve muhallebi kıvamında pişirelim. Buz dolabinda bir iki saat pastamızı dinlendirelim ve servis edelim. Afiyet olsun..

6 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım zebra rulo pastan çok güzel görünüyor .Bir şey öğrenmek istiyorum sanırım kek üst üste değilde yan yan yanyamı dökülüyor acaba .
Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

Gülcan dedi ki...

BAYILDIM BENİ BİRİ AYILTTSIN ŞAHANE OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK.

mandalincikmazi dedi ki...

Çok farklı olmuş görüntüsü sunumu harika ellerine sağlık canım.
Mandalina ve portakallı lezzetler etkinliğime davetlisin katlıran çok sevinirim.
Teşekkürler.........

Hayattan Azıcık dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

YAPTAT dedi ki...

yemek blogspot,

Yemek bloglarının tanıtımı ile kendini görevli saymış bir blog. Üstlendiği misyon gereği, yemek blogların tanıtımını yapmaktadır.

Elbette bu işi bilerek yaptığını düşünmektedir. Çünkü, kendisi de bir yemek blog yazarı ve yıllardır sevdiği bu hobisi ile yaşamaktadır.

Değer verdiğim bloğunuza,
bloğumda bir sayfa ayırdım ve kendimce tanıtımını yapmaya çalıştım. Yazdıklarımla eksik ve fazlalığımı hoşgörünüze sunar, blog yazarlığınızda başarılarınızın devamını dilerim.

Yorum Gönder