ÇANTA KURABİYE :)



Güzel güzel , cici bici çantalarııımmm var çantaya gel ablaa çantaya gelll :))))  Bu güzel çantalardan almak istemez misiniz ? :) Geçtiğimiz günlerde kızımın okuldaki kermesi için yaptığım çantalar. Duyduğuma göre okulda kapış kapış gitmiş :)  Özellikle kız çocuklarının çok hoşlarına gidiyor. Doğum günlerinde , özel  günlerde süpriz yapabilirsiniz. Tarifi sevgili  Disalin  bloğunda görmüştüm ve kızım olduğu için hemen dikkatimi çekmişti. Kim bilir belki sizinde dikkatinizi çeker ;) Sevdiklerinizle beraber mutlu ,  huzurlu hafta sonları dliyorum..


MALZEMELER:

1 Paket yumuşak margarin
1 Su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Paket vanilya
Aldığınca un
İstenilen renklerde gıda boyası

İÇİ İÇİN:

Saralle







YAPILIŞI:

Oda ısısındaki margarini derin bir kaba alalım üzerine sıvı yağ , şeker , ve yumurtayı ekleyerek elimizle iyice yoğuralım. Ardından vanilya ve unuda kontrollü bir şekilde ekleyerek kurabiye hamurumuz iyice kıvam alana dek yoğuralım. Hamurumuzu istediğimiz renklerde renklendirelim. Çay kaşığının ucuyla toz gıda boyası yeterli oluyor. Hamurumuzdan bir parça alıp merdaneyle açalım ve bardakla yuvarlaklar çıkartalım. Sonra yuvarlakların üzerinde sap kısmını oluşturacak şekilde yine bardak yardımıyla kesik yapalım. Sarallemizi yuvarlağımızın tam ortasına koyup kesik attığımız yeri onun üzerine kapatalım. İsterseniz çantanızı boncuklarla süsleyebilirsiniz.  İsterseniz üzerine yumurtanın beyazını sürerek şeker serpebilirsiniz. Kurabiyelerimizi bu şekilde hamur bitene dek yapalım  yağlı kağıt  serili tepsiye dizelim ve 180 derecede pişirelim. Çantalarımız satışa hazırdır kolay gelsin....:)




7 yorum:

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Bunlar cok guzel olmus. Bayildim gercekten. Emeginize elinize saglik. Sevgilerimle :)

hülya dedi ki...

Amaanıın harika bunlar:)ellerine sağlık...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım iki kız annesi olarak benimde dikkatimi çekti, denemek lazım çok hoş görünüyorlar

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şekerler yaaa.bayıldım ben bunlara canım.ellerine sağlık.sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bloglarda poğaçasını gördüğümde benim de aklıma şekerli yapmak gelmişti, rengarenk çok hoş olmuş ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık ne kadar değişik hoş bir kurabiye mutlaka denemek isterim sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Amanın ne çok kurabiye çeşidi varmış..Bende kafayı taktım leopar ve kahve çekirdeği yapıcam..Şimdide çanta şekli çıktı başıma hangisini yapsam acep. :))) Aman bu çantaların birini alayım ben pek ciciler ellerine sağlık..

Yorum Gönder