GÜN SOFRAMIZ :)



 

 Geçtiğimiz hafta sonu günümüzü icra ettik. Sevgili arkadaşımız şahika bize bu lezzetli masayı hazırlamış . Gerçeklten hepsi birbirinden lezzetliydi. Özellikle mercimekli börek ve nescafeli kurabiye muhteşemdi . Gerçekten sizlerinde denemenizi isterim . Meraklanmayın onların tariflerini aldım ve hemen arkadan atıcam inşallah ;) Ama mutlaka denemeyen arkadaşlarım varsa denesin çünkü gerçekten harika lezzetler :) Tekrar tekrar bu güzel lezzetler için teşekkürler şahikacığım ellerine sağlık ; )


mercimekli haşhaşlı börek

nescafeli kurabiye

tel şehriye salatası

zeytin yağlı sarma

kedi dilli pasta








5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

menü harika canım.arkadaşının ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık.Hepsi çok lezzetli görünüyor.Sevgiler

Fincan Teyze dedi ki...

Masa harika... tarifleri de isteriz ama ;)
http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

mutfaktaki acemi dedi ki...

Ben mercimekli böreği Akşehir'de otururken yemiştim. Nefisti tek kelimeyle. Yapanın ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun.

vişnap dedi ki...

Canım benim her biri ayrı çok güzeller afiyetler olsun sevgi ile kal özledim seni gel artık lütfen.<3

Yorum Gönder