SOSİSLİ LOLİ TOPLAR



Bu börekleri ilk arkadaşımda görmüştüm. Oğlunun doğum günü için yapmıştı. Ve süper görünüyorlardı. Dayanamamıştım hemen tarifini almıştım ve hemen de denemiştim. Özellikle de çocukların hoşuna gideceğini düşündüğüm bir tarif...

MALZEMELR:
3-4 Uzun sosis
1 Yumurta
2 Yemek kaşığı yoğurt
1 Tane yufka
Kızartmak için yağ
Yufkamızı geniş bir yere açıyoruz. Yumurta ve yoğurdu bir kasede çırpıp yufkamıza sürüyoruz. Tam yufkaların ortasına sosisleri yerleştiriyoruz. Yufkayı kenarından diğer kenarının üzerine doğru kapatıp tekrar yoğurtlu karışımdan sürüyoruz. Yufkamızı rulo yaparak sıkıca sarıyoruz. Bir gece dolapta dinlendiriyoruz. Kızartmadan önce yufkamızı bir parmak genişliğinde kesiyoruz. Afiyet olsun..

1 yorum:

gülşen(uğurböceğim mutfağı) dedi ki...

sanırım aynı arkadaşta gördük bu tarifi:)bende oradan görüp yaptım ve çook beğendim herkes denemeli,ve ayrıca dolapta akşamdan hazırlayıp bekletip kahvaltıya hazır çok pratik:)

Yorum Gönder