EMSAN SERAMİK BIÇAK SETİ




Geçtiğimiz günlerde çarşıda dolaşırken bir yerlerde bu bıçaklar gözüme takıldı. Orada görene kadar da bu bıçaklar hakkında bir bilgiye sahip değildim. Almadan önce araştırdım ve ne kadar sağlıklı olduğunu , kullanışlı olduğunu öğrendim. Şimdi yaklaşık da bir aydır kullanıyorum ve çoook memnunum. Özellikle yeşil yapraklıları doğrarken onların vitamin değerlerini kaybetmeden tüketmek  içimi çok rahatlatıyor. Ayrıca üzerinde bakteri barındımıyor ve çok keskin. Etkisini kaybetmemesi için tek yapmanız gereken metallere temas ettirmemek:) Fiyatı 49 tl.

2 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Sebzelerin vitaminini kaybetmemesi çok önemli.Güle güle kullanın:)

Unknown dedi ki...

Merhaba, Blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum sanırı. Ama farklı tarifler çok hoş görünüyor. Gelelim seramik bıçaka. Çok sevindim emsanın da yaptığını okuyunca. Geçen sene yurtdışından almıştım. Çok kullanışlı. Ben hiç bulaşık makinesine atmıyorum. Ömrü kısalıyormuş..

Yorum Gönder