TAHİNLİ ÇITIR ve SEVGİYLE YAŞAMAK

 
 
Merhabalar... Kocaman umutlarla , kocaman gülücüklerle , yeni bir günde herkese merhaba...
Bana destek veren , beni anlayan tüm sevdiklerime kocaman sevgiler...Allah hepinizden razı olsun. Artık güzel şeyler düşünme ve yaşama vakti.  Şimdi mutlu olma zamanı...Aslında hayatımızda tüm yaşadığımız umutsuzlukları , sıkıntıları, karanlık ,karamsar, duygu ve düşüncelerimizi kendimizin yarattığını biliyor muydunuz?  Eminim pek çok arkadaşım biliyordur. Ama ne kadarımız bunu uygulayabiliyor?, Ne kadar hayata karşı, insanlara karşı pozitifiz, olumluyuz?  Her şeyi güzelliklerle düşünmeyi , güzelliklerle görmeyi başladığımız zaman hayat zaten istediklerimizi ayağımıza kadar getirecektir.  Artık bende bunu hayat felsefem haline getirmeye çalışıyorum ve şimdiden çok faydasını görmeye başladım. Sanki omuzlarım birden  hafifleyiverdi.  Bunu da tüm sevdiklerimle paylaşıyorum ki belki faydası sizlere de dokunur :)  Hayırlı , mutlu hafta sonları.... Sevgiyle kalın....
 
Gelelim tarifimize ;) Yapımı çok kolay , yemesi çıtır çıtır , her yiyenin bunu nasıl yaptın diye sorduğu güzel bir tarif:)
 
MALZEMELER
 
 15 Tane baklavalık yufka
1 Kase tahin
1 Kase sıvıyağ
1 Kase dövülmüş fındık ya da ceviz
1 Kase toz şeker
 
YAPILIŞI:
 
İlk önce düz bir zemine baklavalık yufkamızı serelim. Üzerine fırçayla yağımızı sürelim. İkinci kat yufkamızı serelim ve yağlayalım. En son üçüncü yufkayı da serelim  ve üzerine tahini gezdirelim. Şekeri  ve cevizi serpelim. Rulo yaparak saralım ve istediğimiz uzunlukta keselim. Yağlı kağıt serilmiş  tepsimize dizelim 180 derecede pişirelim. İsterseniz üzerine biraz sıcakken pudra şekeri de serpebilirsiniz. Afiyet olsun..
 
 

Sevgiyle , güzelliklerle kalın..


4 yorum:

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Semacığım ara ara bende yaşarım bu duyguları ama o ruh halindeyken olumlu tarafa geçebilmek çok zor oluyor benim için. Ama herşeye rağmen çabalak lazım değil mi? Hayat tüm güzellikleriyle devam ediyor. Senin bu tarifinde olduğu gibi çok tatlı şeyler de var hayatta:) ellerine sağlık canım. Ben bu tarifi normal yufka ile yapıyordum ama seninki daha iyi bir fikir bence de. Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Yazın cok huzur verıcı, dogru soyluyorsun aslında bız olumlu dusunursek, guzellıkler bızı gelır bulur zaten. Kendıne cok ıyı bak. Kucak dolusu sevgıler.

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Ben de bir senedir bu tariften kopamıyorum sürekli yapıyorum

birsence dedi ki...

sende sevgiyle kal canım inşallah hep olumlu olur herşey...

Yorum Gönder