YENİ BİR GÜNLE YENİDEN MERHABA:)


Hayata kaldığımız yerden devam ediyoruz. Ne durmadan ağlamak ne de kendine kızmak, üzmek hiç bir şeyi değiştirmiyor ve hiç bir şeyi geriye çevirmiyor. O yüzden hayata Allahımın  izniyle tam gaz devam.. Beni merak eden benim için üzülen dua eden tüm arkadaşlarıma ve sevdiklerime tekrardan teşekkürlerimi sunuyorum...Hayatımıza devam ederken tariflerimize de devam ediyoruz:) Mutfakta  her şeyi  istekle,  şevkle, hevesle yapan Sema geçen bu sürede hayata dair tüm isteklerini kaybetmişti. Hayat anlamını kaybetmişti hatta yaşamak çok anlamsız gelmeye başlamıştı. Ama çok şükür şimdi hayat yine renklenmeye başladı benim için  yaşama sevincime kavuşmaya başladım .Gerçekten  hayatı tadını alamadan  yaşamak , yaşamak zorunda olduğun için yaşamak ne kadar acı veriyor insana.  Allahım kimseye yaşatmasın bu boşlukta olma duygusunu baş etmesi gerçekten zor.  Ama ben çok şükür önce Allahımın yardımıyla sonra sevdiklerimin yardımıyla ve de psikoloğumun sayesinde hayata kaldığım yerden tutundum:)  Vee yaşamak gerçekten güzel...Hayata umutla bakmaya devam:)  Şimdi gelelim masamıza:) Dediğim gibi uzunca süre isteksizce  yaşadım hayatı ,her şeyi mutfakta bir çorba yapmak bile işkenceydi neyse ki o günler inşallah geride kaldı;) Bu masa gün masam. Öyleki arkadaşlarımın demesiyle günü aldım ve masamı hazırladım önce çok zor geldi ama sonra menümü tamamladıkça açıldım;) Neler yapmışım bir bakalım;)


NİŞASTALI PASTA

MERCİMEK KÖFTESİ

KÖZLENMİŞ PATLICAN VE BİBER SALATASI

SOSYETE MANTISI

GÜL KOKULU,  GÜL LOKUMLU KURABİYE 


ELMA KAREMELLİ, PEKMEZLİ KEK

TAHİNLİ ÇITIRLAR 

ZEYTİNYAĞLI , PORTAKALLI  KEREVİZ
TAVUKLU
 SARMA BÖREK 







Hayata hep tutulmanız dileğiyle....

9 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

acıyı veren ALLAH sabrınıda veriyor....ve bunların hepsi bizi BİZ yapıyor...İNŞALLAH ilerleyen günlerde dileğinize sağlıkla kavuşursunuz...bu arada masa doyulmaz bir masa olmuş...ellerinize sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

acılar hepimiz için canım.ALLAH o acıyı unutturmasın.başka dert vermesin.menü harika .ellerine sağlık.sevgiler.

Canan Demirbağ dedi ki...

Hepsi harika gözüküyor,ellerine sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

harika bir sofra hazırlamışsınız hepsi birbirinden lezzetli görünüyor ellerinize sağlık..tahinli çıtırların tarini bekliyorum :)
sevgiler..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım hoşgeldin, sevindim iyi olmana,herşeyin bir sebebi var zamanı geldiğinde anlıyoruz,ama yaşadığımız zaman tabiki biz küçük kullar bunu analamıyoruz,allahım başka dert,keder vermesin,masn çok güzel ellerin dert görmesin

pastaeli-ebru dedi ki...

kendinizi iyi hissetmenize çok sevindim.Tariflerinizi dört gözle bekliyorum.konya'dan sevgiler:)

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Sevgili Sema öncelikle pastaların nefis görünüyor, tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum. Daha önce görmüştüm bloğunu ama şimdi özellikle Akşehirde yaşıyor olman ilgimi çekti. Ben de Akşehirli bir acemi blogcuyum. Yakın zamanda da geleceğim inş. Görüşmek tanışmak isterim. Bloğuma da beklerim. Ziyaret ve yorumunu bekliyorum. Sevgiler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Benim en büyük zaaflarımdan biri,böyle harika hazırlanmış sofraları incelemek.

ihlamurcum dedi ki...

Şahane bir sofra, bayıldım.En büyük keyfim, böyle güzel sofralar kurmak , yemek ve yedirmek.
Özellikle pekmezli,elmalı keke bayıldım, ne kadar kabarmış.

Yorum Gönder