Bİ BİSKREM VERSEM ? :)




Bizim buralara bahar geldi. Kayısılar , erikler çiçek açtı. İnsan onları görünce içi açılıyor. Ve anlıyorsun ki bahar gelmiş hoş gelmiş. Özlemişiz baharın renklerini , havasını , tadını..Bir yandan böyle bahar canlanırken içim açılıyor. Bir yandan da erken gelen bahar için , erken açan çiçekler  için  bu vakitsizlik bu kuraklık için üzülüyorum. Allahım her şeyin hayırlısını versin diliyorum. Acaba diyorum bi biskrem yapsak her şeyi düzeltebilir miyiz , her şeyi güzelleştirebilirmiyiz ;) Sevdiklerinizin ağzını tadlandıracağınız  bir tarif ;) Hayatınızın  biskrem tadında  olması dileğiyle.. ;)


MALZEMELER:

125 gr yumuşak margarin ( Yarım paket)
1 Çay bardağı sıvı yağ
1,5 Çay bardağı yoğurt
2 Çay bardağı toz şeker
Aldığınca un
1 Paket vanilya
20-25 adet madlen çikolata

YAPILIŞI:

Bir kaseye yumuşak yağımızı alalım.Şekeri ekleyelim ve elimizle karıştıralım. Ardından yağ,vanilya,yoğurdu ve kontrollü bir şekilde yoğurdu ekleyelim. Kulak memesi yumuşaklığına gelinceye dek hamurumuzu yoğuralım. Hazır olan hamurumuzdan limon büyüklüğünde parçalar alalım merdane yardımıyla düz bir zeminde açalım ve içine bir tane madlen çikolata koyalım. Hamurumuzla çikolatamızı iyice kaplayıp elimizle yuvarlayalım. Üzerine bıçakla çizikler atalım ve yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize yerleştirelim. Önceden ısıtılmış 180 derecede kurabiyelerimizi pişirelim. Çıkan kurabiyelerimizi sıcak sıcak servis edelim.  Soğuduğu zamanda ısıttığınızda  yine çikolatası akışkan hale geliyor. ;) Afiyet olsun...












14 yorum:

Unknown dedi ki...

ımmm nefis görünüyor!!! ELLERİNE SAĞLIK CANIM

kalpkurabiye dedi ki...

oluurrr ben alırım :)
ellerine sağlık canım :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık :)

Lezzet sarayı dedi ki...

nefis olmuşlar, ellerine sağlık...

Özgen dedi ki...

Eline sağlık harika olmuş bunlar sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

oluuuuur alırım derim :)))
eline sağlık

Tarif Dunyam dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık resimlerle de anlatılınca daha iyi anlaşılıyor.. teşekkürler :)

vişnap dedi ki...

Bir tanecik mi yok ben yetmez bana, aldım mı 2 veya 3 adet biskremden aşağısı beni kesmez canım.Ellerine sağlık afiyetler olsun.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Bibiskrem versem dedin bende almak üzere geldim canım…
Ellerine sağlık tam da biskrem gibi olmuş misss misss çayın yanına harika…
Afiyetler olsun sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Beni de özendirdin. Nefis görünüyor gerçekten. Kaptım tarifi
Ellerine sağlık arkadaşım

FATMA ÇELİK dedi ki...

nefis gorunuyor ellerinize saglık

birsence dedi ki...

bir biskrem alsam :)))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

kim hayır diyebilir nefis görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

Tarif diyarı dedi ki...

Bir çok sayfada rastladım bu tarife ama nedense yapmaya cesaret edemedim tadınıda merak ediyorum acaba bende denesemmi? elinize sağlık

Yorum Gönder