BİR HAFTA SONU ve BİR KAHVALTI DAHA






Geçen hafta sonunda neredeyse bir ay önce :) Konya dan akrabalarımız vardı. Eşimin dayısının kızları Şehnaz Abla ve Ebru Abla. Ne zamandır denk gelmemişti. Geçtiğimiz haftalarda sağolsunlar çıktılar geldiler bizi çok mutlu ettiler. Bende misafirlerimize uzaktan geldikleri ve günü birlik kalacakları için şöylee bol kalorili, bol çeşitli bir sofra hazırlamak istedim. Eee bide gelinleri olunca iyice bir gözlerine gireyim tam not alayım dedim:)) Akşam içinde tüm vaktimizi mutfakta geçirmeyelim diye bir balık menüsü hazırladık. Ebru Abla ve Şehnaz Ablanın da yardımıyla beş dakikada beşiktaş soframızı kuruverdik. İnşallh onları yormamışımdır. Sema bizi çok yoruyo diye bir daha gelmemezlik yapmazlar inşallah.:)) Onu da en kısa sürede yayınlayacağım inşallah:)) Ki biliyorum bu sene çok yavaşım:)) Ama yavaşlığım tembellkten değil inanınki yoğunluktan kaynaklanıyor:)) Kahvaltı soframızda olanlar burada yine tarifi olmyanlar hemen eklenecek. Sevgiyle , sağlıkla kalın..





Kayınvalidemin yolladığı tahinli minik gözlemeler
















Hiç yüzüne bile bakılmayan kahvaltılıklar:)

















Etimekli şakşukam



















Mercimekli bükme börek












Sakallı poğaçalarım




















Meşhur top böreklerim













Şip şak pastam


















Kahvaltının üstüne , kahvenin yanına iyi gider diye yaptığım çikolatalı cheese cake













Minik kanepelerim









13 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herşey harika gözüküyor ellerine sağlık kayınvalideninde gözlemerine bayıldım:)

emine dedi ki...

ayyy sema ne yaptın o ne güzel, o ne harika sofradır ellerine, emeğine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

KOMŞUM bende bir tabak ve çay alsam ??
bu güzelliğe iştirak etsem mi :)

Küçük Sofra dedi ki...

Çok güzel bir sofra...
Ben şu sakallıyı merak ettim. :))
Ellerine sağlık...

Hatice dedi ki...

harika bir sofra olmuş, menüde yok yok:)
ellerine sağlık canım, sevgiler...

birsence dedi ki...

semacığım çokm güzel bir sofra olmuş elerine sağlık..ben peçeteliğini merak ettim çok güzel duruyordu:)))ellerine sağlık...öptüm canım seni...

emine ünal dedi ki...

Semaaaa sen nerde oturuyodum geliyom hemen:)))ne güzel bir sofra yaa..

Hayırlı bayramlar..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İYİ BAYRAMLAR CANIM SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

Kurban bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte daha nice güzel bayramlara insallah.

Adsız dedi ki...

hersey cok guzeldı masayı gorunce o gunu tekrar yasamayı ıstedık gorucelerın olarak tam not verdık ve zevkle yardım ettık tesekkurler SEHNAZ EBRU

Işıl dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık.bende beklerim canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

harika bir sofra eline sağlık

Pelin'in Dünyasi dedi ki...

Merhaba :)

Bende bir Akşehir li olarak hazırladığın blogu çok beğendim :) Teşekkürler benimde bir blog sayfam var ben dah açok yeniyim yardımlarını bekliyorum sakıncası yoksa :)

Yorum Gönder