YENİDEN TEK YÜREĞİZ



Günlerdir acı üstüne acı hüzün üstüne hüzün.. Şehitlerimizin yasını tutarken depremin acısını tattık. Allahımıza yine de bin şükürler olsun ki acı acıyı unutturmasın ama yine de yanıyor yüreğimiz.. Van , Erciş belkide benim hayatımın en zor ve en güzel günlerinin geçtiği yer.. Erciş benim öğretmenlik mesleğinde ilk görev yerimdi. İlk atandığım okuldu Van Erciş Kız Meslek Lisesi. Valizimi toplayıp çok kereler gitmek istedim oradan. Çünkü orası soğuktu, uzaktı, karışıktı, sanki dilini bile anlamıyordum farklı bir ülkeydi.. Ama direndim orada kaldım ve orada yaşamayı başardım..  Orada kurduğumuz dostlukların, paylaşımların, sohbetlerin , hüznün ... hepsi tadı tamağımda kalmıştı. Akşehire geleli dört yıl oldu ama ben hala orada yaşıyordum sanki.. Unutamamıştım Ercişin dostluğunu, sıcaklığını...Ve eminim ki Türkiyenin neresine gidersem gideyim yine de unutamam. Eğer yaşıyorsan Erdal SUCULAR Hocam ki inşallah yaşıyorsundur kulakların çınlasın  Ercişte ağladığım bir gün  bana  'Ağlama hocam Ercişe gelirken bir kere ağlarsın giderken bin kere ağlarsın' demişti. Bende gülmüştüm meğer ne kadar doğruymuş. Ercişi her andığımda hala gözlerim dolardı. O haberi duyduğumuzda da Ercişte herşeyi paylaştığımız dostlarımızla birlikteydik ne acı bir tesadüftür ki  acıyı yine birlikte paylaştık.. Hemen orada hala yaşayan arkadaşlarımız aradık ama çoğuna ulaşamadık. Dört yıl oturduğumuz apartmanımız, alışveriş yaptığımız marketimiz,  manavımız, çayımızı içtiğimiz Buse cafemiz herşey yıkıldı artık. Anılarını yaşadığımız Erciş yıkıldı ve sadece bizim hafızalarımızda kaldı.. Ve hala haberini beklediğimiz apartmanda  enkaz altında olan arkadaşlarımız, komşularımız var. Allahım yardım et onlara ve onlar gibi enkaz altında olan tüm insanlara. Şu anda Türkü de, Kürdü de aynı acıyı yaşıyor ve buradan da bu depreme iyi oldu diye sevinen, onlar hak etmişti diye düşünen cahilinde cahili  insanları kınıyorum. O enkazda bizim  öğretmenimiz, bizim doktorumuz, bizim askerimiz de yatıyor.. Bunu idrak edememek için kara cahil olmak gerekiyor... Böyle düşünen insanlara inat  bizim yine tek yürek olmamız gerekiyor. Allah yardımcımız olsun, hala umutla güzel haberler bekliyoruz. Allah enkaz altında kalanlara ve enkaz önlerinde bekleyenlere yardım etsin. Allahım herkesi sevdiğine bağışlasın.  Lütfen tek yürek olmaya devam edelim. Allah dualarınızı ve yardımlarınızı kabul etsin....
Yıkılan Evimiz Dağ Apartmanı
Erciş Çarşısı (Van Yolu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder