İKİ MELEĞİM VAR CENNETTE....



 Yine kasvetli Kasım ayı yine üzdün beni yine yaraladın beni.. İki yıldır nedir senin benimle derdin Kasım ayı....İki yıldır iki kasım ayında iki bebeğimi kaybettim.. Bu seferki çok zor geldi.. O kararı vermek o kadar zordu ki .... Ama vermem gerekiyordu... En başta minik meleğim acı çekmesin canı yanmasın diye bu kararı vermem gerekiyordu.. AVSD dediler bebeğimin hastalığına doğunca hastaneler, ameliyatlar... Acı üstüne acı buna dayanabilecek misiniz dediler . Ana yüreği  o ameliyat masasında biz odanın kapısında...O ufacık bedeni kececekler ,damarlarını açacaklar hiç büyümeyecek, koşamayacak...İçimiz  kan ağlayarak verdik bu kararı ve bebeğimi dört gün ugraştılar benden almak için. Çok zordu .....Ama aldılar meleğimi  benden...
Allahım hiçbir kadına yaşatmasın böyle bir acıyı .Böyle bir  karar verme eşiğine hiçbir anneyi getirmesin.. Allahıma binlerce şükürler olsun Allahım bu günlerimizi aratmasın. Acımızı unutturacak acı vermesin.. Elbet geçecek bu günlerde bugünümüze şükürler olsun..
 Biliyorum uzunca bir ara verdim yine .... Geçen yıl bu zamanlarda da kaybetmiştim bir meleğimi. Sessizliğe bürünmüştü yine Turuncu Tatlar...  O zaman yazmamıştım bu acımı bloğuma. Çünkü okuyunca hatırlamak istemiyordum.  Bu sefer paylaşmak istedim sizlerle biliyorum ki paylaştıkça azalır acılar...Bu seferki aram biraz daha fazla oldu biliyorum. Ama mecburi bir araydı, sessiz bir araydı... İlk zamanlar hamileliğimden dolayı giremedim mutfağa paylaşamadım yeni tarifler...Şimdi de  işler böyle değişince gelemedim kendime bir türlü. Ama güzel Allahımın  ve sevdiklerimin desteği ile toparlanıyorum yavaş yavaş.. Beni merak eden ,arayan ,mail atan tüm arkadaşlarıma çoook  teşekkürler.. Hayat devam ediyor. Turuncu Tatlar Allahın izniyle tariflerine paylaşmaya devam edecek....
 
 

 

17 yorum:

Kuzzine dedi ki...

Çok çok üzüldüm. Allah sabırlar versin.Yaradanın kollarında huzurla duruyorlar melekleriniz. Nurlar içinde olsunlar, melekler hep yanlarında olsun.
Bir an önce toparlanmanız dileklerimle.

Şeker Tadında dedi ki...

çok üzüldüm allah acını hafifletsin mutluluklar versin inşaallah

sukran dedi ki...

canım benim,gerçekten çok üzüldüm,Allah yardımcın olsun,sabrını bol versin,2 tane cennet kuşun olmuş,inş.şefaatciniz olurlar.biz zde kardeşimin ikiz bebeklerini 27 haftalık doğduktan sonra kaybettik,inş.iki cennet kuşumuz da bizim var,o yüzden seni çok iyi anlıyorum.bana mail atarmısın?sukrankorkmaz70@gmail.com,öpüyorum tatlım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne denebilir ki bazı acılar için.Hiç bir sözün acını hafifletmeyeceğini biliyorum ama Allah yardımcın olsun.Yaradandan ümit kesilmez. Sende kesme kuzum, gecenin en karanlık olduğu saat aydınlığın habercisiymiş. İnşAllah.
Sevgiyle kal.

pastaeli-ebru dedi ki...

allah sabır versin.Yazacak kelime buladım.çok üzüldüm.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım çok üzüldüm Ümüdini kaybetme.Evlatların zaten melek onlar tanrının yanında .Sanada büyük büyük sabırlar versin.Sevgilerimi bıraktım kendine iyi bak arkadaşım

nergis mevsimi dedi ki...

Çok üzüldüm,ara ara girip bakıyordum bloğunuza ama böyle bir şey aklıma gelmemişti.Sabırlar dilerim.

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım ya seni merak edip bloğunu ziyarete gelmiştim kötü haberle inan yıkıldım,ne yazacağımı bilemedim. Rabbim bir daha acılar yaşatmasın sana,sabrını bol versin

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok üzüldüm, Allah sabır versin....

Adsız dedi ki...

Evladını onca acı içerisinde görmektense en doğru kararı vermişsin. Hem ona hem de kendinize yazık olurdu. Yaşıtları koşup oynarken, okula giderken gülüp eğlenirken o küçücük yaşında kocaöam dertlerle uğraşacaktı, hem onun hem de sizin içiniz yanacaktı ana baba olarak. Zor ama doğru olan kararı vermişsiniz. Bizim de uzun zamandır çocuğumuz olmuyor, bu bile çok acı verciyken karnında canını hissettiğin yavrunu kaybetmek nasıl bir acıdır tahmin edemiyorum. Ama hayat böyle zorluklarla sınıyor bizi, umudunu kaybetmemen ve hayata dört elle sarılman dileğiyle.

mavii dedi ki...

çok üzüldüm inanın ne diyebilirim ki ....
Elbet yeniden yeşerir umutlar

TuruncuTatlar dedi ki...

Teşekkür ederim kahveci arkadaşım ALLAH bİR DAHA KİMSEYE YAŞATMASIN...

TuruncuTatlar dedi ki...

Bu güzel yorumlarınızla bana destek olduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar iyi ki varsınız kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ne diceğimi bilemedim çok üzüldüm Allahım sabırlar versin size..

Adsız dedi ki...

Başın sağ olsun asla unutamazsın o kalp ağrısını ancak yaşayan bilir. Dokuz yıl oldu. Kaybedeli her ölüm yıldönümü geldiğinde içim acır kalbim ağrır ama hiç geçmez sadece hafifler allah sabrını arttırsın kardeşim.

lezzettabağı dedi ki...

canım arkadaşım Allah bunlarla belkide sınavdan geçiriyordur bizleri. doğru karar verdiğine inanıyorum. ömür boyu onun yaşamı sana daha çok acı verecekti yakınlarımızda buna benzer rahatsızlıklar gördüm çok zor gerçektende. zaman herşeyin ilacı derler eşin ve SEN birbirinize sımsıkı sARILIN SARILIN Kİ DAHA KOLAY ATLATABİLESİNİZ.SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HAYATA DÖRT ELLE SARILMANI İSTİYORUM OLUR MU KOCAMAN ÖPTÜM.

*mehtap dedi ki...

bu acıyı yaşamış biri olarak kelimelerin ne kadar yetersiz olduğunu bilsem de yine Allah sabırlar versin diyorum, umarım önünde nice güzel günler vardır...

Yorum Gönder