KURABİYE CANAVARI AMA SARI:))



Geçtiğimiz günlerde kızımın okuldaki süpriz günü için acaba ne yapsam diye düşünürken bu
canavar karşıma çıkıverdi:)) Açtım baktım dolabıma  malzemelerim var sadece bir mavi gıda boyam yok. Olur mu olmaz mı ki diye düşünürken aman bizimkisi de sarı oluversin dedim .Maksat çocuk sevindirmek;) Geçtim bu düşüncelerle mutfağa yapmaya başladım canavarları. Bu sefer benim cimcime kız demesin mi anne bunlardan belki arkadaşlarım korkabilir. Sanki kendi korkmuş gibiydi de çaktırmıyordu:) Yok kızım altı üstü minik kekcikler niye korksunlar ki böyle daha farklı olur desem de inandıramadım. Kurabiye canavarlarıyla çıktığımız yolu minik kekciklerle tamamladık:) Artık o şekilde götürdük okulumuza. Sonuç mutlu son kapış kapış gitmiş bizim kekcikler :) Karşılığında da  kızım tarafından teşekkür öpücüklerine boğuldum bu tüm dünyaya değerdi;) Sevgiyle kalın....

MALZEMELER:
24 adet muffen için

4 Yumurta 
1 Su bardağı  toz şeker
1 Su bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı süt
1 Paket vanilya
1 Paket kabartma tozu 
Aldığınca un

ÜZERİ İÇİN:
1 Çay kaşığı istenilen renkte gıda boyası
1 Su bardağı hindistan cevizi
2 Paket krem şanti
2 Su bardağı süt
Şeker hamuru(Gözler için)
Damla çikolata
1 Paket eti yulaflı bisküvi




















YAPILIŞI:

İlk önce yumurtalarımızı şekerle çırpıyoruz. Üzerine yağımızı , sütümüzü, ekliyoruz ve karıştırıyoruz. Unumuzu kontrollü bir şekilde ekliyoruz ve en son kabartma tozunu , vanilyayı ve damla çikolatayı  da ekleyip tahta kaşıkla karıştırıyoruz. Kekimizi kek kağıtlarına döküyoruz ve 180 derecede ısıtılmış fırında pişiriyoruz. Keklerimiz pişerken  biz krem şantimizi sütle çırpalım ve bir fiske gıda boyamızı ekleyip karıştıralım ve buz dolabına kaldıralım. Hindistan cevizini bir kaseye alalım ve yine üzerine bir fiske gıda boyası ekleyelim. Gıda boyasının kolay yayılması için bir kaç damla su ekleyebilirsiniz. Artık tüylerimiz de hazır:) Pişen muffenlerimiz soğuyunca Üzerini krem şantiyle kaplayalım ve sonrada onu hindistan cevizine bulayalım. Kekimizin ortaya gelecek kısmına bir kesik atıp kurabiyemizi yerleştirelim. Üzerine de şeker hamurundan  küçük yuvarlaklar çıkartıp üzerine damla çikolata yerleştirip gözlerimizi hazırlayalım. Kurabiye canavarımızın üzerine gözlerimizi de yerleştirdik mi canavarımız hazırdır:)


6 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

harikasın canım gayet sevimli canavarlar çıkmış ortaya

ihlamurcum dedi ki...

Çok şirin olmuş,çocuklaragüzel bir alternatif.Elinize sağlık.

Renkli Dünyam dedi ki...

Ya bu çok müthiş olmuş çocuklar bu kurabiyeye bayılır,ama ben daha çok bayıldım.Ellerinize sağlık arkadaşım.

MAZES dedi ki...

süper si canım,ellerine sağılık.

kalpkurabiye dedi ki...

bu halide çok tatlı olmuş:)
ellerinize sağlık:)
sevgiler..

pembe kekik dedi ki...

Çok tatlı olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Yorum Gönder