"TAKİP EDENLER" SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ

Merhabalar. Bloggerın ülkemize yönelik domain yönlendirmesi ile birçok problem yaşamaya başladık bloggerlar olarak. Ben de ilk olarak Takip Edenler sorununu fark ettim. blogspot.com olan alan adlarımız blogspot.com.tr olarak değiştirildiği için sorunları yaşıyoruz. Google Friend Connect sorununun çözümü için yapmamız gerekenler çok basit. Kumanda panelimizden ŞABLON'a girip "HTML'yi düzenle" yi tıklıyoruz. 



Çıkan kodlardan head kodunu buluyoruz. Bulamazsanız kodların herhangi bir yerine tıklayıp daha sonra CTRL+F tuşlarına basıyoruz. açılan boşluğa (1 numaralı yer) head yazıp kodu kolayca bulabilirsiniz(2 numara). Bu kodun hemen bir satır altına (3 numara) aşağıdaki kodları yapıştırıyoruz ve şablonu kaydet dediğimizde zaman bütün sorunlarınız halloluyor.





Not: Bununla ilgili sorun yaşayanlar benimle iletişime geçebilirler. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyrım. Yanlız bu değişikliğe zaman içinde ihtiyacımız kalmayabilir. Yapılan değişiklikleri geri almamız gerekebilir. Ben geçici olarak bu çözümü kullanmayı uygun buldum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Güloanne mutfakta dedi ki...

Bende arkadaşın dediği yaptım ama bloga rekrar girip düzeltemedim sürekli hata veriyor ve Blogumdan oldum şimdi.Bu gece hiç uyumadım.( yıl emek gitti

TuruncuTatlar dedi ki...

Güloannemutfakta.blogspot.com bloğunuzda ne gibi bir sorun yaşadınız acaba? Yazımda eklemeler yaptım tekrar kontrol ederseniz belki düzeltebilirsiniz.

vişnap dedi ki...

Vallahi ben de kaç zamandır sorunlar yaşıyorum üzüntüden kahroldum.öncesi yorumlar kısmı görünmez oldu o düzeldi şimdide takipciler bölümü görünmez oldu:(Umarım düzelir.

Unknown dedi ki...

ayar panelını kapatmadan yapacaktınız güloanne

Yorum Gönder