KURABİYE İSTEYEN ? :)



Parmak kurabiyeleri ilk  sevgili Semaverin bloğunda gördüğümde' O da ne ? Nasıl yani ? ' demiştim ve gerçekten biraz tiksinmiştim. Sonra yakından iyice bakınca onun kurabiyeden yapılmış parmak olduğunu anlayınca rahatlamıştım.:) ve ben de bu kurabiyeleri yaparak müziplik peşine düştüm. Görenlerin ilk tepkisini kameraya alıp çekmek lazımmış :) Sizde sevdiklerinizi korkutmak ve şaşıtrmak isterseniz hadi bakalım buyrun mutfağa :) 

MALZEMELER:

125 gr yumuşak margarin
1 Çay bardağı toz şeker
3 Yumurta sarısı
1 limon kabuğu rendesi
Bir tutam tuz
Aldığınca un
Bir kase soyulmuş badem ya da file badem

YAPILIŞI:

İlk önce bir kaseye margarinimizi koyalım şekerimizi ekleyelim  ve elimizle karıştıralım. Ardından  iki yumurta sarısını ekleyelim,limon kabuklarını ,tuzunu ekleyelim ve  elimizle iyice onları birbirine karıştıralım.  Ardından kulak memesi yumuşaklığına gelinceye dek unumuzu hamurumuza ekleyelim ve iyice yoğuralım. 
Hamurumuzdan ceviz büyüklüğünde parçalar alalım ve onları elimizle zemin üzerinde düzgün , uzun rulolar yapalım.Yaptığımız  ruloların ucuna  çay  kaşığının tersiyle  bastıralım. Üzerine bademimizi yerleştirelim  ve böylece tırnaklarımızda tamamlanmış olsun :) Parmaklarımızın boğum yerlerini oluşturmak içinde  bıçakla kesikler atalım. Parmaklarımızın üzerine fırçayla bir yumurta sarısını da sürdük mü parmaklarımız pişmeye hazır hale geliyor:) 180 derecede ısıtılmış fırında  parmak kurabiyelerimizi pişirelim ve sevdiklerimizi korkutalım :)) 















6 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ayyy.Hakikaten çok korkunçlarr..Hem de çiğken dahada korkunç...ellerinize sağlık..

Özgen dedi ki...

Vallahi ne desem bilemedim ellerine sağlık insan yemeye korkacak bunları sevgiler...:)

Syhn dedi ki...

ooooww yoooowww!!!
:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Elinize saglik, bu tur kurabiyeler yabanci ulkelerde ozellikle Ekim ayinda Cadilar bayrami kutlamalarinda yapilir..sayfamdaki Halloween yerine tiklarsaniz goreceksinizdir. Maksat eglence olsun:)) tadi nefistir ama:))

SemaNur dedi ki...

Hakikatende cig goruntusu daha fena, en az bir kere denemek isterim bunu. Anlatimin cok hos olmus gayet guzel bilgilendirmissin. Tesekkurler...

vişnap dedi ki...

Haaaa haaaa ya ben bu parmakları nerede görürsem öncesi irkiliyorum en çokta o tırnak kısımlarından bunun tırnaksız olanı olsa olmaz mı:))Sevgilerimle:))

Yorum Gönder