MİNİK MELEĞİMLE HERKESE MERHABA :)


 
İkinci meleğimize kavuşalı yedi ay oldu :) Çok sükür sağlıklı bir şekilde  büyüyoruz. Günler evin  içinde hep bir şeyleri  yetiştirmeye  çalışmakla oğlum arasında gidip gelmekle geçip gidiyor. Bu sene evdeyim ve oğlumlayım .Onun büyümesini içime çeke çeke yasıyoruım çok şükür tadını çıkartıyorum.:) Çalışan bir anne olarak çocuklarımızın yanında ne kadar olsak kardır diye düşünüyorum. Bugünler geri gelmiyor çünkü imkan varsa çalışmaya ara vermek bebek içinde anne içinde en doğru karar :) Geçen bu zaman içinde de bloğumdan istemeden  epey bir uzak kaldım. Ama elimden geldiğince oğlum müsaade ettikçe paylaşımlarıma tekrar kaldığım yerden devam edeceğim :)Şu anda  bu yazıyı yazarken bile  oğlum kucağımda ve klavyeye ulaşmak için çırpınıyor :) Anlaşılan bundan sonra rahat rahat bir şeylerle uğraşmak biraz lüks olacak benim için :) Paylaşımlarımız için her zaman bir fırsat olacak inşallah ;) İlk tarifte görüşmek  üzere..
 
 
 



4 yorum:

hülya dedi ki...

Gule gule buyutun bebisi.Oohh mis gibi kokusu alin yavrunun.Saglikla...

mutfaktaki acemi dedi ki...

Tebrik ederim. Sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz. Bence de en doğrusunu yapmışsınız bebek bakımı konusunda. Benim bebeğim 1,5 yaşında. Ben de ona bakmak için ücretsiz izin aldım. Sonra o kreşe, ben işe kısmetse. Bebeğe bakabilmek için, maddi şartlar elvermiyorsa bile, şartları zorlayarak, gerekirse baba biraz daha çalışıp çabalamalı, mümkün olduğunca uzun süre anne bebeğiyle ilgilenmeli diyorum.

vişnap dedi ki...

Canım selam dün akışta senin blog yazını görmüştüm bugün ziyaretine geleyim diye aklımdan geçiriyordum ki senin bloğuma yaptığın yorumunu okudum çok teşekkür ederim kalplerimiz birmiş.Bebeğini güle güle keyifle tadını çıkararak büyüt canım Rabbim nazarlardan korusun hayırlı evlat yapsın inşaAllah.Benim için mis kokulu yanaklarından çok çok öp lütfen böyle içine çeke çeke kokusunu,sevgilerimle canımmm.

Emirlehayatguzel dedi ki...

Hayırlı uğurlu,anne babasına ülkesine hayırlı evlat olsun inşallah Selim Eren Bebek,
Benim de kızım 10,5 aylık oldu,onlarla geçirilen zaman en kıymetli zaman,sağlıkla büyüsünler inşallah,
Sevgilerimle,

Yorum Gönder