BEN GELDİM :)

Evet malesef gördüğünüz pembe kurdela doğru. Bende kanserle savaşan savaşçıların arasına katıldım :( Nasıl olduğunu anlamadan birdenbire hem de dokuz aylık oğlumu emzirirken ...Oğlumla ne kadar mutluyduk huzurluyduk oysaki.. Sizlere özellikle de oğlumla ne kadar zor günler geçirdiğimizi anlatmayacağım bu hastalığın ne kadar sinsi ve ne kadar acımasız olduğundan da bahsetmeyeceğim...Çünkü bu hastalığı yaşayan tüm arkadaşlarım gibi bende o  kabus dolu tarifi olmayan günleri hatırlamak istemiyorum :( Ama çok şükür şimdi oğlumda bende iyiyiz yeni durumlarımıza alışıyoruz :) En başta Rabbimin yardımıyla ailemin desteğiyle ve sevenlerimin duasıyla bu zor günlerde gelip geçecek..Zor zamanları geçti bile :)  Şimdi tedavim devam ediyor. Kemoterapilerin zorunu bitirdim çok şükür geriye daha kolayları kaldı. Kendimi iyi hissettikçe tariflerimi paylaşmaya devam edeceğim. Arşivde paylaşılmak için sabırsızlanan çok tarifim var meraklanmayın :) İlk tarifte görüşmek üzere sağlıkla kalın :)

8 yorum:

hülya dedi ki...

Çok geçmiş olsun

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Geçmişler olsun. Allah şifa versin. İnanç ve azim her şeyin başı. Dualarımız sizinle.
Sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

umutsuzluk yok direnmek lazım hem kendin hem oglun hem de sevdiklerin için.Allah şifa versin.

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.acil şifalar

Emirlehayatguzel dedi ki...

Allah şifa versin,geçmiş olsun,
Aileniz ile birlikte sağlıklı günler dilerim.

esradan dedi ki...

Bunlar en kötü günleriniz olsun. Geçmişte kalacak inşallah. Rabbim acil şifalar versin

vişnap dedi ki...

Canımm benimmmm canımmm ah kıyamam.Gelmiş geçmiş olsun hiç yaşamamış gibi inşaAllah en kısa zamanda sağlığına kavuş ve her zaman da kontrolünü yaptır ihmal etme.Oğlunu seni çok çok öpüyorum Merak ediyordum seni ne zamandır ah arkadaşım benim moral çok önemli ve her zaman moralini yüksek tut olurmu ben ve seni seven bütün arkadaşların buradayız yanındayız.Seni seviyorum bir tanem Rabbime emanet ol yine geleceğim ben,sevgilerimi bırakıyorum.<3

Yorum Gönder