MERHABA HAYAT BEN GELDİM...

 

 Kocaman merhabalar tüm takipçilerim ve blog arkadaşlarım...Uzun bir ara oldu biliyorum ..diğerlerinden farklı bir araydı bu ama şükür ki yine burdayım ,aranızdayım ,yerimdeyim... Beni soran, merak eden, dua eden, herkese binlerce teşekkür ediyorum..Hayat her zaman pembe olmuyormuş bunu insan yaşadıkça anlıyor. Bazen hayat sizi istemediğiniz yerlere savuruyor ve kendinizi yabancı yerlerde buluveriyorsunuz..Yasadığım sıkıntıları anlatmayacağım burada , bu hastalıkta bende  kalan derin izlerden de bahsetmeyeceğim... Halimize binlerce sükürler olsun.Bloğuma da kaldığım yerden hiç bir şey olmamış gibi devam edeceğim.. Vee  hayat baslasın kaldığı yerden...

Yaşamak güzel şey doğrusu , üstelik hava da güzelse..Hele gücün kuvvetin yerindeyse , elin ekmek tutmuşsa bir de..Yaşamak güzel şey doğrusu...
Hadi bakalım tarifler de kaldığı yerden devam etsin...

3 yorum:

mutfaktaki acemi dedi ki...

Merhaba. Yazınızda, içinizdeki enerjiyi hissettim. Çok sevindim. Daim olsun insAllah.

hulya dedi ki...

hoşgeldiniz

Demirdöküm Kombi Servis dedi ki...

Hayata dair güzel bir yazı olmuş tebrik ederim çok begendim ..

Yorum Gönder