MUFFEN BÖREK

 


 Sevdiklerinize farklı bir sunumla sunabileceğiniz nefis bir börek ...Denemesi sizden yemesi sevdiklerinizden :) Güzel bir gün olsun inşallah :)..

MALZEMELER:
3 Yufka

İÇİ İÇİN:

Yarım kalıp beyaz peynir
Yarım demet maydanoz
Tuz, karabiber, pul biber

SOSU İÇİN:

1 Su bardağı süt
1 Çay bardağı Ayçiçek yağı
2 Yumurta

YAPILIŞI:
İçi için peyniri bir kapta ezelim. Maydanozumuzu kıyalım peynire ekleyelim baharatlarımızı da ekleyip karıştıralım .Sosu içinse bir kapta yumurtalarımızı çırpalım üzerine sütümüzü ve yağımızı ekleyip çırpalım. Yufkalarımızı küçük küçük parçalara ayıralım. Muffen kalıplarımızı yağlayalım parçaladığımız yufkaları sosa batırıp kalıbımıza yerleştirelim .İki, üç kat döşedikten sonra bir kaşık içimizden koyup yine aynı şekilde üstünü kapatıyoruz. Tüm yufkaları aynı şekilde yaptıktan sonra üzerlerine kalan sosu gezdiriyoruz ve 180 derecede pişiriyoruz. Mufffen böreklerimiz servise hazırdır afiyetler olsun..



8 yorum:

sibel özmen dedi ki...

Ellerinize sağlık tarif ve görümüm tek kelime harika bir tanesini aldım gidiyorum sevgiler...

sevdicann dedi ki...

Tek servislik güzel fikir. Muffin kalıplarını çok farklı şeyler için kullanıyorum ben de

vişnap dedi ki...

Süper olmuşlar ne kadar şirin ve de gel beni ye ya da gelemiyorsan kalk yap ye diyorlar.Canım eline emeğine sağlık çok sevdim böreklerini alma imkanım olsa alırdım bir kaç tanesini.Sevgilerimi bıraktım..

tatyemek dedi ki...

ellerinize sağlık yemekler çok güzel görünüyor bende yemek yapacağım sizin yemekler gibi tutar umarım

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerinize sağlık.👍
Nefissss ve pratik bir börek olmuş.
Sevgilerimi bıraktım.

tat yemek dedi ki...

çok güzel ve harika bir sunum ellerine sağlık

vişnap dedi ki...

Tatlım geldim ama sen yoktun sevgilerimi bıraktım umarım her şey yolundadır çok öpüyorummm.<3

belguzaranne dedi ki...

ellerıne sağlık çocuklar için ıdeal

Yorum Gönder