ANNEMİN BEŞ ÇAYI DAVETİ


 

Annemin beş çayı vardı bugün. Eşle, dostla ,komşuyla toplandık çayımızı içtik, pastalarımızı, böreklerimizi yedik. Ne güzel şey yiyip içip sohbet etmek. Sonrada ay yine kilo almışım diye çıldırmalar olmasa:))Annemi bir kaç gün önceden sancısı tutmuştu acaba ne pişirsek ne yapsak diye. Ben diyordum hallederiz anne ama o yine telaşlanmaya devam ediyordu. En iyisi annemi devre dışı bırakıp olaya el atmak gerekiyordu:)) Bende kolları sıvadım daldım mutfağa ve ortaya bunlar çıktı. Evde ne varsa karıştırdım annemin mutfağını bir güzel kurcaladım:) Misafirlerimizden biri sevgili Meral Abla idi onu çok severim. Benim ablam olmadığı için abla yerine koyduğum kişilerden. Ablası ya da kız kardeşi olmayanlar anlar benim halimden:) Diğeri de Sibel Abla o da dünyalar tatlısı bir insan. Ve diğer sevdiğim insanlar...Hal durum böyle olunca sevdiğim insanlara bende güzel şeyler hazırlamak istedim. Annemi tabi devre dışı bırakarak:) O gün Meral Abla erkenden geldi sağolsun kahvaltıyı birlikte yaptık. Ben daha önceden böreklerimi yapmıştım ve yufkam arttmıştı. Ben yufkaları buzluğa koymayı düşünüyordum ki Meral Abla dur ben sana kolay su böreği tarifim var onu yapayım dedi ve harika bir börek ortaya çıktı. Diğer taraftan benim canım ne zamandır bir kuskus salatası istiyordu fırsat bulmuşken bunu da yapayım dedim. Sıcak havada iyi gitti valla;) Malum yaz günü olunca insan hafif şeyleri tercih edince aklıma bisküvi ile yapılan bebek öpücüğünü ve serin serin etimekli pasta geldi. Eeee baktım hep pasta oldu duramadım bir de top böreklerimden ve sakallı poğaçalardan yaptım. Bu seferde baktım herşeyden var ama bir eksik farkettim kurabiye yok dedim olmaz kurabiyesiz yine duramadım ve arap güzelini yaptım. Velhasıl ben nedense bazen mutfağa girince kendimi frenliyemiyorum. Ama bazen de oluyor ki mutfağa hiç girmek istemiyorum. Ama elbet birgün ortasını bulacağım siz hiiiç merak etmeyin.;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ogun bende ordaydım herşey harikaydı devamını bekleriz semoşcum

5 Çayı dedi ki...

ohh ohh tatlılalara kekelere bak hepsi birbirinden güzel görünüyor o sofrada olmak isterdim.

Yorum Gönder