VEDA KAHVALTISI:(




Akşehire geldik geleli edindiğimiz arkadaşlarımızdan Arseli ve eşi Polatın Urfaya tayini çıktı. Tabi hem sevindik hem üzüldük. Gurbette de işte böyle bir şey var. Tam birilerine alışıyorsun, benimsiyorsun sonra da vakti zamanı gelince kurduğun düzeni, kişileri yeniden değiştiriyorsun. Yani ya terk ediyorsun ya da terk ediliyorsun:((
Arseli ile Polatta tam böyle oldu işte. Yani tam alıştık biribirimize sonra da ayrılık girdi araya. Hayat böyle birşey işte. Dilerim gittikleri yerde mutlu olurlar. Arkadaşlarıma gitmeden önce son bir kahvaltı hazırlamak istemiştim. Resimlere bakarsınız soframızdaki kirazlardan kahvaltının yazdan kalma olduğunu anlarsınız:)) Yaz sonu hem tatil telaşından hem tembellik anayasasından dolayı bu zamana kadar veremedim kahvaltı soframı. Bugün çoşmuşken hemen paylaşmak isdedim sizlerle:)) Kahvaltımızda olan mamalar işte burda. Yine olmayan tariflerimi hemen ekleyeceğim. Sevgiyle sağlıkla kalın...






Nurten Ablamın mercimekli bükme böreği












Peynirli salatalık dolması (İçini çökelek peynirini, domates rendesi ve baharatlarla harmanlayıp doldurdum)














Peynirli domates dolması (İçini çökelek peynirini, domates rendesi ve baharatlarla harmanlayıp doldurdum)















Etimekli şakşuka. Muhakkak denemelisiniz:))



















Ananaslı kekim.












Akşehirin meşhur kirazları.













Bahar böreğim.















Kahvaltılıklarım















Bayıldığım palyaço külahlarım

14 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Gözlere şenlik maşallah canım ya ...
Yiyenlere afiyetler olsun evde ananas konservesi var kek yapsammı diye düşünüyorum:))

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar güzel bir sofra ananslı keki mutlaka denicem sevgilerimle

FİLİZ'CE dedi ki...

harika bir kahvaltı sofrası,ellerine sağlık...
arkadaşlarınızdan ayrılmanıza üzüldüm..hayat böyle işte..
sevgiler..

emine ünal dedi ki...

Eridim ekran başında güzelim yaa,nefis bir sofra tmada kahvaltı saati,keşke buralarda olsaydında uçsaydım sana:)

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmm ne harika bir masa olmus ellerine saglik canim...
alisilmis arkadasliklarin kopmasi gercekten cok uzucu oluyor ama insan her nerde olursa olsun mutlaka hatirlaniyor...

cansudere dedi ki...

aa ablamlarında taini oraya çıkmıştı 2 ay oldu ama çok güzel biryermiş.masa harıka ellerine saglık.uzakta olsa sıkı dostluklar bitmez gerçek dost ise sevgiler...

made in funda dedi ki...

maşalah sofrada yok yok...özellikle pastaya bayıldım.ellerine sağlık canım..

zehratrk dedi ki...

mmmmmmmmmmm hepsi nefis gözüküyo.arkadaşlardan ayrılmak kolay değil ama şartlar sevgiyle sevdiklerinizle kalın

hunerlieller dedi ki...

sofra şahane..ikramlıklarda pek iştah acıcı..ellerinize saglık.afiyetler olsun.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben yorum yazmıştım oysa !!!!!
okadar beğendim ki.. harikasınız..
harika bir masa.... keyifler çok olsun..

birsence dedi ki...

canım harika bir kahvaltı sofrası olmuşşş..arkadaşklarınla ayrılsanda gönülleriniz bir tatlım çok üzülme...

LEMAN dedi ki...

birşeyler demeden geçemedım bu sofra ayrılsanızda hep hatırlanır türden olmuş ellerınıze saglık bende gurbet kusuyum hep üzülür dururum ancak güzel anılmakta güzel

şerife gül dedi ki...

semacım harikasın canım ya neler yapmışsın gene...bir sonraki akşehir gezimde sana mutlaka uğrayacağim tanışalım artık bengisu yu çok öpüyorum canım şerife gül aoa

arseli dedi ki...

Semacım..Uzun zamandır yeni giriyorum sitene..Kusura bakma jestin için teşekkür ederiz..Sofra gerçekten mükemmeldi..Zaten bi annemin yemeklerini iç çekerek hatırlıyorum bide seninkini..Buruk bir yemekti ama herşey çok lezzetliydi..Sizleri özledik..
Urfaya giden arkadaş :))

Yorum Gönder