HAFTA SONUNDAN KALANLAR:) HAFTA SONU KAHVALTI MASASI;)



Hafta sonu tatilinde arkadaşlarıma güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamaya çalıştım. Aslında bu biraz zaman aşımına uğramış bir kahvaltıydı:) Nasıl derseniz geçen yıldan söz verilmiş ancak taa bu zaman diliminde hazırlanabilen bir kahvaltı:)) Neyseki sözümü tutttum. Ya tutmasaydım ya da üç beş yıl sonra sözümü tutsaydım:)) Şaka bir yana arkadaşlarımla hoş sohbet eşliğinde güzel bir kahvaltı , güzel bir tatil günü geçirdik. Soframızda olan mamalar burda, size fikir olsun.








Fırında yaptığım kızartma














Limonlu cheese kek













Kahvaltılıklar





















Tahinli çıtır kurabiyeler














Artık klasiğim olan sütlaç topları:)













Minik pastacıklar













Şişe dizilmiş domates, salatalık, kızarmış hellim peyniri













Veee yine benim klasiğim olan top böreklerim:))

9 yorum:

hanife dedi ki...

ne kadar emek verilip hazırlanmış bir masa eline sağlık

cansudere dedi ki...

canım ellerine saglık sevgiler...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Geç olsun da güç olmasın değil mi :) Çok hoş bir sofra olmuş ellerine sağlık. Çöp şişe dizilmiş salatalıklar çok iyi bir fikir. Kahvaltılıkları koyduğun kaba da bayıldımmmmmm. Ne kadar şirin nereden aldın onu :) Sevgiler...

made in funda dedi ki...

maşallah.hepsi biribirinden nefisler.hemencecik bekliyoruz tarifleri..

Unknown dedi ki...

HARİKA BİR SOFRA HARİKA BİR MENÜ OLMUŞ GEÇ OLMUŞ AMA OLDUĞUNA DEYMİŞ..
KÜÇÜK PASTALARIN TARİFİNİ BEKLİYORUM EN KISA ZAMANDA.. BİRDE KAÇ ADET ÇIKTIĞINI:))
ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER..
MELİKE..

Ballı Cimcime dedi ki...

Süper gözüküyorlar, ellerine, yüreğine sağlık canım.

e.esma.albayrak dedi ki...

ne kadar iştah kabartıcı bir sofara sişteki börek ve domateslere bayıldım çok güzel gözüküyorlar:))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SOFRALAR...
SOFRALAR..
SEVDİĞİM ÖZLEDİĞİM SOFRALAR..
ne güzelll..

Gelin Ayşe dedi ki...

Ayyyy mükemmel görünüyor kiii. O masada olmayı ne çok isterdiiim! :) Ellerinize saglık. Ayrıca blogunuzu çok başarılı buldum. :)

Yorum Gönder