KAVANOZDA ASMA YAPRAĞI SAKLAMA


Merhabalar.. Bu yaz başında kış günündeymiş gibi iyice bir şifayı kapmayı başardık.  Ancak toparlanabildim ve kendimi iyi hissedince de hemen bir post atmak istedim takipçilerime :) Şimdi tam mevsimi olduğu için asma yaprağından başlamak istedim. Benim gibi salamura yaprağı tuzlu buluyorsanız taze asma yapraklarını saklamak için bu tarifi deneyebilirsiniz ;) Çok kolay... İstediğiniz miktarda asma yaprağını düzgün bir şekilde kavanozlara bastırıyorsunuz. Yeni aldığınız konserve kapağını bir tıklık kaynatıp sıkıca ağzına kapatıyorsunuz ve bir gece ters çevrilmiş olarak bekletiyorsunuz..Havalarını kontrol ettikten sonra serin bir yere kaldırıyorsunuz ve kendi başına sararmaya bırakıyorsunuz. İstediğiniz zaman açıyorsunuz birazcık haşlayıp istediğiniz biçimde sarıyorsunuz ve taze yaprak tadında tüketiyorsunuz..Ağız tadında tüketmeniz dileğiyle..

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben hiç yapmadım henüz ama bilirim bu yöntemi. Annem de bu şekilde saklar yaprakları. Paylaştığınız için teşekkürler.

Alyaminahome dedi ki...

Harika hem pratik hem doğal şifa olsun canım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Bayılırım etli sarmaya. Görmek bile beni mutlu etmeye yetti. Sağlıkla, huzurla yemek nasip olsun inşAllah.
Sevgiyle kal.
bülbülünyeri

vişnap dedi ki...

Canım geçmiş olsun havaların dengesiz gitmesinden hepimiz hastalıklara hazırız gibi benim de bronşitlerim azdı bugünler de bir toparlanamadım .Asma yapraklarını muhafaza nasıl edildiğini geçen soran arkadaşıma hemen bloğunun linkini vereyim çok makbule geçti sağol paylaşımın için canım afiyetle tüketin şifa olsun sevgilerimle.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

iyi günlerde kullan canım:)))
geçmiş olsun...

Yorum Gönder