SEVDİKLERİMİZLE BİR AKŞAM YEMEĞİ





Geçtiğimiz günlerde mi desem  geçtiğimiz yıllarda mı desem orasını bilemedim geçelim :) Anlaşıldığı gibi arsiv de kalıp neredeyse küflenmeye başlayan bir sofram : (  Neyse ki tozunu attırmanın sırası geldi. Bu sofrayı hafta sonu için ziyaretimize gelen eltimler için hazırlamıştım. Nedense fotoğrafları eşim bir yere toplayınca bu sofraları da gözüme çarpmayınca  unutmuşum yayınlamayı.  Soframızda olan yiyeceklere bir göz gezdirelim.

Nohutlu tavuk çorbası

Mevsim salatası

Köfte mantolu patlıcan

Havuçlu pilav

Zeytin yağlı börülce yemeği

Kremalı patates


Yoğurtlu közlenmiş kırmızıbiber ve  patlıcan salatası


Mor lahana salatası






5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık ,nefis bir menü olmuş..Afiyet olsun..

Unknown dedi ki...

Cok syk bir sofra olmus ellerine saglik :-))

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Herşey nefis ellerinize sağlık
Sofraya bakınca acıktım mı ne:)

vişnap dedi ki...

ayyyy bu ne güzel ne iştah açıcı masa bayıldım canımmm emeğine eline sağlık iyi ki çıkartmışsın arşivlerden bizlerde görmüş olduk Ahh bende de arşivde bir tarifler var ki onları yavaş yavaş gün ışığına çıkartmak lazım canım sevgilerimi bıraktım.

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika bir menü ve mamalar... yummyy

Yorum Gönder