CANIM KUZUMUN 4. DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ


             Geçtiğimiz günlerde kızımın doğum gününü kutladık. Geçtiğimiz dediğim 5 gün önce yani diğer doğum günümüz gibi neredeyse bir yıl geçmeden hemen yayınlıyorum menümüzü:) Her defasında kendime söz veriyorum postlarımın arasını açmadan yazacağım diye ama bi türlü tutamıyorum bu sözü:(( Bunda tabii bilgisayar başında fazla oturunca zonklayan omuz ağrılarım etkili oluyor.:(( Ne yaptımsa omuzlarıma çöreklenen fibromiyalji ilettinden kurtulamadım anca dinlenirsem yorulmazsam ağrım olmuyor. Neyse beterin beteri var bu halimize de her halimize de şükürler olsun. Neyse gelelim doğum günü menümüze:)) Bu sefer yine kendime söz vermiştim fazla bir şey hazırlamıyacağım diye çünkü sonrasındaki zonklayan omuzlara katlanmak zor oluyor:) Ama tabi kendime ve arkadaşlarıma verdiğim sözü mutfağa girince yine unuttum ve kısa sürede bunlar çıkıverdi ortaya:)




Doğumgünü pastamız dikey pasta





Top şeklindeki sirkeli kurabiyemiz


Kaplumbağa şeklindeki salatamız
















Buzluk böreğimiz
Bonibonlu kurabiyeler



 



  

Patatesten civcivler


vitray (cam) kurabiye


Çarşaf böreği


Sütlaç topları


















5 yorum:

Gülcan dedi ki...

yeni yaşınız kutlu olsun sağlıklı ve mutlu nice yıllara inşallah. masa harika olmuş ellerinize sağlk.

emelce yemek dedi ki...

hersey cok güzel olmus,kizina da nice mutlu yillar dilerim

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım çok güzel lezzetler hazırlamışsın ellerine sağlık kızınında doğum gününü kutluyorum ve gözlerinden öpüyorum sevgiler

Disalce dedi ki...

kızının doğum günü kutlu olsun...sağlıklı yıllar diliyorum...masadaki herşey nefis..ne çok şey hazırlamışsın ....ellerine sağlık....

birsence dedi ki...

rabbim nice uzun ömürler versin yavrucuna...

Yorum Gönder