YENİ BİR GÜN MENÜSÜ

Geçtiğimiz günlerde günümü icra ettim:)  Tabi ben yine yazma fırsatı bulamayınca postumuda hazırlayamadım.
Üzerinden iki hafta geçen gün menümü ancak yazabilme fırsatını bulabildim. Aralarında bazı tariflerim yeni bazıları ise bloğumun klasiklerinden:) Yeni olan tarifleri en kısa sürede ekleyeceğim. Günümde yaptığım mamalar işte burda:)


GÜNÜN EN SERİNLETİCİSİ :)) ANANASLI PARFE

GÜNÜN EN BEYAZI :)) CAFEMATE'Lİ TOPLAR


GÜNÜN EN RENKLİSİ :) SEBZE SALATASI

GÜNÜN EN ÇABUK TÜKENENİ :) DEREOTLU BÖREK

GÜNÜN EN KÖZLENMİŞİ. KÖZLENMİŞ KIRMIZI
BİBER VE PATLICAN SALATASI

GÜNÜN ASSOLİSTİ :) LİMONLU NANELİ
RULO PASTA

GÜNÜN EN SİRKELİSİ :) SİRKELİ KURABİYE

GÜNÜN EN ÇOK BEĞENİLENİ :)
 KREMALI CİPSLİ BÖREK

GÜNÜN EN AY VE YILDIZLISI :) KAVALA KURABİYESİ 
  












8 yorum:

Unknown dedi ki...

herşey nefis görünüyor afiyet şeker olsun canım
sevgiler

Unknown dedi ki...

hay maşaallah:) sofranız bereketli olsun
ne güzel lezzetler hazırlamışsın misafirlerine tarifleri sabırsızlıkla bekliyoruz hadiiii:)))
parfeden ve börekten başla lütfeeen:))

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel bayıldım valla.bende güne katılabilirmiyim.

Unknown dedi ki...

Herşey harika gözüküyor :)
En renklisi en gözdem :)
Şaka bir yana,hepsi de birbirinden güzel tariflerin,ellerine,emeğine sağlık..
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Hepsi de harika görünüyor : ))) ellerine sağlık..

Mamalar harika ama tabaklarına da bayıldımmmm :))))))))

Forumdan bir dost :)

emelce yemek dedi ki...

Gunun en iyi sofra hazirlayani da sen

Hatice dedi ki...

herbiri ayrı güzel olmuş:)
ellerine sağlık canım, sevgiler...

behlulksn dedi ki...

servis kaplarına bende bayıldım sofra nefis daha ne olsun ellerinize sağlık sevgiler

Yorum Gönder