İFTARA MİSAFİRİM VARDI :)

Resulullah Efendimizin bir sözü: “Nice oruçlu insan vardır ki, orucundan nasibi sadece aç ve susuz kalmasıdır. Ve nice geceleri ibadetle geçiren vardır ki, bundan nasibi sadece uykusuz kalmasıdır.” 





Herkese merhabalar. İnşallah keyifler yerindedir.  Ramazan ayını yarıladık.  Ne kadar çabuk geçiyor... Havalar da o kadar güzel ki bu taraflarda  ilk günlerde ne kadar  çok susuyorduk . Allahım rahmetini gösteriyor nasıl da serinledi hava...  Adana da ,Antalya da , urfa da ...vs olan izleyenlerim bana kızmasın biz burda yanıyoruz ne serinliği  diye.. İnşallah oralarda sizlerde  zorlanmadan tutuyorsunuzdur oruçlarınızı :)
Geçtiğimiz gün komşularımızı  davet ettik iftar için.  Ve öncesinde bir anlaşma yaptık fazla bir şey yapmak yok diye :) Gerçekten de yenmediği için ben de hafif sade bir menü hazırladım. Su içmekten yemeklere yer kalmıyor  ki midelerde . Sanırım biraz da mideleri küçültmeyi başardık :)) Şimdiden  herkese hayırlı , mutlu iftarlar diliyorum ......Sevgiler.....

Menümüzde neler varmış bir bakalım :)


DOMATES ÇORBASI


İFTARİYELİKLER

SAKSI KEBABI



ZEYTİN YAĞLI BARBUNYA YEMEĞİ

YOĞURT SOSLU KÖZLENMİŞ BİBER VE PATLICAN SALATASI



HAZIR BAKLAVA YUFKASINDAN ISPANAKLI BÖREK

NOHUTLU DÜDÜKLÜ TENCERE PİLAVI 

DUMANI ÜSTÜNDE PİDELERİMİZ :)

EV YAPIMI KAYISI VE VİŞNE SUYU (TARİF GELECEK  ;) )


İMAM SARIĞI PASTASI







Sofralarımızın bereketli ,  dualarımızın kabul olması dileğiyle...

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Hersey cok lezzetli gorunuyor. Ellerine saglik canim...

merve dedi ki...

Günaydın.
blogumu takibe almışsınız çok mutlu oldum.bende hemen sizin bloga üye oldum.blogunuz çok güzel ve özenli.ellerinize sağlık.inşallah benimki de böyle olur.
sevgilerimle...

keyiflisofram dedi ki...

İftar masanız çok şık görünüyor ,ellerinize sağlık
menü harika afiyetler olsun...

ilhan dedi ki...

Bu şimdi az şey yapılmış sofra mı oluyor? Hem çok hem de emek isteyen şeyler yapmışsınız. Ellerinize sağlık. Sağlıklı oruçlar olsun.

mutfagabuyrun dedi ki...

menü gerçekten çok güzel canım.yaz için ideal bence.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor...

SADE HECELER dedi ki...

iştah açıcı duruyorlar..:)
ellerinize sağlık.

darkolivee dedi ki...

saksı kebabını çok merak ettim vallahii
harika görünüyor herşey

TuruncuTatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Hayırlı ve mutlu Ramazanlar diliyorum.

Lezzet Taneleri dedi ki...

Canım herşey harika olmuş.Emeğine ve o güzel yüreğine sağlık....Ellerin dert görmesin...Kucak dolusu sevgi ve selamlar:)))

tatlı sefam dedi ki...

o sofrada bende olsaydım neyse bır dahakıne

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

gercekten serin geçiyor.. şükürler olsun... ayrıca masa ve lezzetler harika... ellerine sağlık...

sevgilerimle...

kalpkurabiye dedi ki...

bereketli olsun ki olmuş...
harika bir masa emeklerinize sağlık..
nice bereketli iftar sofralarına..
Allah kabul etsin..

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık.Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.Rabbim bereket versin şükrünüzü artırsın sevgilerimle..

Bir Ev Hanımı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyo bende istanbulda yanıyodum bi kaç gün önce Nevşehire geldim akşam yorganla yatıyorum :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

eline sağlık balım nefis olmuş her şeyler harika.
kucak dolusu sevgiler hayırlı bayramlar:)))

Unknown dedi ki...

Nefiss görünüyorllarrrr:)Ellerine sağlık.
Allah bereketini eksik etmesin.

buzlubadem dedi ki...

Maşallah, bunun yarısı da yetermiş, gerçekten suyla tıkanıyoruz.

Yorum Gönder