MİNİ GÜN MENÜM

 

Herkese kocaman sağlıkla, sevgiyle merhabalar. Okulların kapanmasıyla icra ettiğimiz şu tatil günlerinde dilerim  herkesin keyfi sağlığı yerindedir. Sizi bilmem ama biz bu tatil havasına çok çabuk alıştık :) Sabah geç kalkmalar, uzun uzun sabah kahvaltıları, bir yere yetişme derdi olmadan kafana göre takılmalar.. Hele bir de annenin yaında Antalya da olunca haliyle gidilecek , gezilecek de yer çok oluyor:) Tatilin havasına çabuk girdik inşallah tatil bitince tatil havasından da çabuk çıkarız:)) Annemle annemin gününe yapacaklarını palanlarken bende geçenlerde gerçekleştirdiğim gün menümü sizlerle paylaşmak istedim. Gündeki ikramlarım genelde bloğumda olan tariflerim. Yeni denediğim tarifim de farklı bir versiyonda hemen eklenecek:)


Yeni denediğim  puflar


Tavuklu kus kus salatası




Ekmek makinasında yaptığım cevizli ekmek eşliğinde güzün yaptığım
sebzeli acılı sosum



Baklava yufkası böreğim


Dilber dudağı böreğim







Akşehirin şekerlemesi. Tarifi gelecek..


Altı kek üstü bisküvülü pastam














12 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

M,neciğim allah bereketini hiç eksik etmesin hepsi çok güzel ve özel şeyler ellerine ve yüreğine sağlık arkadaşım çok öptüm

Unknown dedi ki...

Kiz senin mini günün böyleyse acaba "maksisi" nasildir bunun??
Hahahay

öptümm

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi çok güzeller kalpli pufların tarifini merak ettim
ellerine sağlık
sevgilerimle....

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, ellerine emeğine sağlık canım benim. Sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi harikada canım.pufları merak ettim.tarifini yazarsan sevinirim.ellerine sağlık.sevgiler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hımmm hepsi de leziz..
Ellerıne sağlık bereketı bol olsun.

ihlamurcum dedi ki...

Hepsi süperde, aklım kalp pufta kaldı, tarifini ne zaman vereceksiniz ?
Allah sofranızın bereketini arttırsın.
sevgilerle

Birsel ve İrem dedi ki...

Emeğinize sağlık, hepsi harika görünüyor. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım harika bir menü olmus hepsının tadına bakmazsam edemem

anne eli gibi dedi ki...

bunada mini diyorsan artık:)
ellerine sağlık canım her biri nefis görünüyor..

özlem dedi ki...

191. izleyicin olarak merhaba blogunu çok beğendim. bende beklerim sevgiler

Disalce dedi ki...

menü harikaa....soslu ekmekler,kekli pastalar..helede dilber dudağı böreğine bayıldım..ellerine sağlık.

bende tatilde ailemin yanına gittim.ama erken kalkmaktan kurtulamadım maalesef:(

Yorum Gönder