ÖMÜR SUYUMUN 5. DOĞUM GÜNÜ SOFRASI :)


  


Herkese merhabalar. Artık okullar tatile girdi, karneleri dağıttık her ne kadar biz öğretmenler okula gidip gelmeye devam etsekte tatil havasına çoktan girdik....Havalar ısınınca , üzerine tatil havasına girince de bloğada oturup birşeyler yazmak zorlaşmaya başladı sanki. Şöyle bir son postumun tarihine baktımda neredeyse bir aydır tembellik ediyorum.Önümüz Ramazan dedim  kendi kendime sen şu tatil modundan bir çık  , post eklemeye devam et ve bu sesle  yendim o tembellik duygusunu ve başladım kızımın geçen yılki doğum günü menüsünü yazmaya... Geçen yılki deyince şaşırmadığınızdan eminim ;)  Bu senekide inşallah hemen arkasına gelecek;) Neler yapmışız geçen yıl ki doğum günümüz de bir bakın bakalım.:)) Herşey gönlünüzce olsun sevgiler....






Külahta  kek (Tarifigelecek)


Mevsim salata ( Tarifi gelecek)

Limonlu parfe ( Tarifielecek)

Unlu ıspanaklı börek (Tarifi gelecek)




  


Çikolata kaplı çilekler













6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ben azcık şaşırdım ama hak verdi çocuklar olunca ne zaman sabah ne zaman akşam karışıyor:)
hele de büyüdükçe :)
güzel günler görsün inşallah minik prenses...

Allah ne verdiyse dedi ki...

iadeyi ziyaret geldim güzel yorumunuz icin sonsuz sükran
hayirli ömürlü olsun prenses insAllah
ayni zamanda izlemeye aldim
muhabbetle

*mehtap dedi ki...

harika bir sofra olmuş, nice güzel yaşlar...

TuruncuTatlar dedi ki...

amin kalp kurabiyeciğim sevgiler;)

TuruncuTatlar dedi ki...

sağol canım benim her zaman beklerim allah ne verdiyse sevgiler..;)

TuruncuTatlar dedi ki...

amin mehtapcımsevgiler..

Yorum Gönder